// جمعه, ۲۱ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۸

The Season of the Dragon نام بسته الحاقی جدید The Elder Scrolls Online خواهد بود

کمپانی بتسدا اعلام کرده است که در جریان لایو استریم ۲۶ دی ماه بازی The Elder Scrolls Online بسته الحاقی جدید The Season of the Dragon به‌صورت کامل معرفی خواهد شد.

چندی پیش بود که کاربران بازی The Elder Scrolls Online با جست‌وجو در فایل‌های آن متوجه اطلاعاتی از بسته الحاقی بعدی این بازی شدند. آن‌ها ظاهرا متوجه دریافته بودند که در بسته الحاقی آینده بازی The Elder Scrolls Online کلاس نکرومنسر به بازی اضافه خواهد شد و از طرفی Elsweyr نام این اکسپنشن خواهد بود. در ادامه استودیو زنیمکس آنلاین (Zenimax Online Studios)، سازنده بازی The Elder Scrolls Online، اعلام کرد که در تاریخ ۲۶ دی ماه (۱۶ ژانویه) و ساعت ۱:۳۰ بامداد یک لایو استریم با محوریت این بازی پخش خواهد شد.

حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا (Bethesda)، ناشر The Elder Scrolls Online، رسما اعلام کرده است که در لایو استریم بازی ۲۶ دی ماه این بازی، بسته الحاقی جدید Elder Scrolls Online با نام The Season of the Dragon به‌صورت کامل رونمایی خواهد شد. با تمام این تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم بتسدا در لایو استریم خود چه مواردی را برای کاربران خود در سال ۲۰۱۹ در نظر گرفته است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی The Elder Scrolls Online چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ همچنین کاربران پلی استیشن Now هم‌اکنون می‌توانند این بازی را به‌صورت رایگان تجربه کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده