// سه شنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

تصاویری از طرح های احتمالی کنسول Mad Box منتشر شد

ایان بل، مدیرعامل استودیو اسلایتلی مد در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر تصاویری منتشر کرده است که طرح‌های احتمالی کنسول Mad Box را به نمایش می‌گذارند.

هفته گذشته در حالی به پایان رسید که استودیو Slightly Mad (اسلایتلی مد)، سازنده بازی‌های Need for Speed: Shift و Project CARS از ساخت یک کنسول بازی خبر داد. با فاصله چند روزه نسبت به این خبر، اولین تصاویر از طرح احتمالی این کنسول که با نام کنسول Mad Box شناخته می‌شود، منتشر شد. حال طبق جدید‌ترین اخبار کنسول‌های بازی، ایان بل که سمت مدیرعاملی استودیو اسلایتلی مد را در اختیار دارد، تصاویری از دیگر طرح‌های احتمالی کنسول مد باکس را منتشر کرده است.

ایان بل برای انتشار این تصاویر از طریق شبکه اجتماعی توییتر و صفحه خود اقدام کرده است. وی پیش از این اولین طرح احتمالی این کنسول را منتشر کرده بود که ظاهری شبیه به کیس کامپیوتر دارد و چهار رنگ متفاوت برای آن در نظر گرفته شده است. دو طرح‌های احتمالی کنسول مد باکس با طرح اول تفاوت‌های بسیاری دارند و در حالی که یکی از آن‌ها شبیه به دستگاه‌های پخش Blu-Ray است، طرح دیگر یاد‌آور Companion Cube از بازی Portal 2 است. تصاویر مربوط به این طرح‌ها را در زیر مشاهده کنید:

در توییت‌هایی که در قالب‌ آن‌ها ایان بل تصاویر طرح‌های احتمالی کنسول مد باکس را منتشر کرده است، از علاقه‌مندان و افرادی که ممکن است اقدام به خرید این کنسول کنند، خواسته است که باز‌خورد‌هایشان نسبت به این طرح‌ها را به اشتراک بگذارند. این رویکرد باعث می‌شود که استودیو اسلایتلی مد کنسول مد باکس را با سلیقه مخاطبین منطبق کند و از نظرات آن‌ها برای بهبود این کنسول بهره ببرد.

از زمان معرفی تا‌کنون اطلاعات زیادی از کنسول Mad Box منتشر نشده است. با این حال ایان بل اعتقاد دارد که محصول استودیو اسلایتلی مد «قوی‌ترین کنسول تاریخ» و دارای ویژگی‌هایی همچون اجرای بازی‌های واقعیت مجازی با نرخ فریم ۱۲۰ فریم بر ثانیه خواهد بود. علاوه بر این سازنده کنسول مد باکس قصد دارد یک موتور رایگان در اختیار بازی‌سازان قرار دهد تا بتوانند به راحتی آثار خود را برای این کنسول تولید کنند. استودیو اسلایتلی مد اعلام کرده است که درصدد عقد قرارداد‌های انحصاری با بازی‌سازان نیست و کسانی که بازی خود را روی مد باکس عرضه می‌کنند، آزاد هستند که از دیگر پلتفرم‌ها نیز پشتیبانی کنند.

ایان بل اعلام کرده است که استودیو اسلایتلی مد در حال مذاکره با تولید‌کنندگان سخت‌افزار است و به دلیل عدم نهایی شدن محتویات کنسول مد باکس در اولین طرح احتمالی قسمت جلویی کنسول را تار کرده است. او احتمال می‌دهد که تا عرضه کنسول مد باکس سه سال باقی مانده است. بدون شک وارد شدن کنسول مد باکس به بازاری که رقبای سر‌سختی همچون پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در آن حضور دارند، چندان ساده نخواهد بود. با این وجود این امر باعث می‌شود که رقابت بین کنسول‌ها بیش از پیش جذاب باشد.

نظر شما راجع به این کنسول چیست؟ آیا در رقابت با کنسول‌های کمپانی‌های سونی، مایکروسافت و نینتندو می‌تواند موفق عمل کند؟ نظرات خود را با ما در زومجی در میان بگذارید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده