// دوشنبه, ۱۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

به زودی سیستم لوت حالت بلک اوت بازی COD: Black Ops 4 تغییر خواهد کرد

پس از بازخوردهای مختلف از سوی کاربران، استودیو تری آرک تصمیم گرفته است تا سیستم لوت حالت بلک‌اوت بازی COD: Black Ops 4 را بهبود ببخشد.

از زمان عرضه‌ی بازی Call of Duty: Black Ops 4 تا به‌ امروز کاربران بازی بازخوردهای خود از سیستم لوت حالت بلک‌اوت را به‌گوش استودیو تری آرک (Treyarch)، سازنده بازی Black Ops 4، رسانده‌اند تا این سیستم بیش از پیش ارتقا یابد. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، دیوید واندرهار اعلام کرده است که استودیو تری آرک، در آینده سیستم لوت حالت بتل رویال COD: Black Ops 4 را تغییر خواهد داد تا شاهد بهبود این بخش باشیم.

سیستمی که تری آرک در حال طراحی آن است، شباهت‌هایی به‌نوع لوت کردن در نسخه‌ی کامپیوتر دارد. بازیکنان زمانی که به‌سراغ جعبه‌ها یا کوله پشتی‌ها می‌روند، می‌توانند تمامی محتویات را مشاهده کنند. نحوه نمایش آیتم‌ها هم بدین شکل است که دو ردیف پنج‌تایی در دو صفحه مجزا را شاهد هستیم. البته واندرهار در توییت خود اعلام کرده است که این سیستم احتمال دارد به سه ردیف پنج‌تایی هم تغییر کند. متاسفانه تاریخ انتشاری برای آپدیت این سیستم اعلام نشده است و تنها گفته شده است که در آینده تغییرات ذکر شده اعمال می‌شوند.

سیستم جدید لوت بلک اوت COD: Black Ops  4

دیوید واندرهار در توییت خود نوشته است:

طراحی جدید سیستم جمع‌آوری آیتم در مرحله‌ی آزمایش شدن است و در حال رفع باگ‌ها و مشکلات آن هستیم. طراحی فعلی دو ردیف پنج‌تایی یا سه ردیف پنج‌تایی را شامل می‌شود. سه ردیف پنج‌تایی سبب می‌شود محتویات بیشتری را در هر صفحه مشاهده کنید، اما فضای بیشتری را در صفحه نمایش اشغال می‌کند.

نظر شما در مورد سیستم لوت بازی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده