// شنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۷

در بازی New Super Mario Bros U Deluxe خبری از شخصیت Bowsette نخواهد بود

براساس اخبار منتشر شده از سوی نینتندو، شخصیتی به نام بوزت تنها یک شایعه اینترنتی است و در بازی New Super Mario Bros. U Deluxe حضور نخواهد داشت.

نینتندو رسماً اعلام کرد که پدیده اینترنتی شخصیت «بوزت» (Bowsette) در بازی New Super Mario Bros. U Deluxe کنسول نینتندو سوییچ پدیدار نمی‌شود و چنین کاراکتری حداقل فعلاً در دنیای ماریو جایی ندارد. بر اساس گزارش ResetEra این خبر در سایت رسمی New Super Mario Bros. U Deluxe در توضیحات آیتم «سوپر کراون» (Super Crown) تأیید شد؛ آیتم جدیدی که تنها توسط «تادت» (Toadette) قابل استفاده است و او را به «سوپر پاورد پیچت» (Super-powered Peachette) تبدیل خواهد کرد.

سوپر کراون آیتمی است که بحث‌های زیادی حول شخصیت بوزت را سبب شد؛ به این ترتیب طرفداران پس از این که شنیدند تادت و پیچ می‌توانند یک شخصیت جدید را شکل دهند، این پرسش شکل گرفت که چرا بوزر و پیچ چنین کاری را انجام ندهند؟

کاربری در توییتر با نام Ayk92 پس از معرفی New Super Mario Bros. U Deluxe با پست کردن یک کمیک بسیاری دیگر را در زمینه خلق طرح‌های مختلف از شخصیت بوزت تشویق کرد؛ به این امید که شاید او هم در دنیای ماریو (Mario) قرار بگیرد.

Bowsette

حتی یک طراحی مفهومی در Super Mario Odyssey نشان می‌داد که اگر بوزر کلاه Cappy خود را به سوی پیچ پرتاب می‌کرد چه اتفاقی می‌افتاد! به زبان ساده‌تر شکل دیگری از بوزت به وجود می‌آمد.

به هر حال نینتندو به تمامی این حدس و گمان‌ها پایان داد. در توصیف رسمی سوپر کراون قید شده که: «اگر تادت یکی از این آیتم‌ها را پیدا کند، می‌تواند به سوپر پاورد پیچت تبدیل شود». (شرمنده لوییجی. فقط تاد می‌تواند از این آیتم استفاده کند!)

پس فعلاً اسم بوزت در حد یک تخیل است، اما با عشق و حمایتی که از هیبرید بوزر/پیچ می‌شود، هیچ بعید نیست که در آینده شاهد شکل‌گیری این شخصیت باشیم. New Super Mario Bros. U Deluxe یک پلتفرمر دو بعدی از مجموعه .New Super Mario Bros است و در تاریخ ۱۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۱ دی) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.


منبع ign
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده