// دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۷

شایعه: Assassin's Creed Adder نام بازی بعدی این مجموعه خواهد بود

به تازگی تصویری در Reddit منتشر شده که به قسمت جدید سری Assassin's Creed اشاره دارد. بر اساس عکس لو رفته، نام بازی Assassin's Creed Adder خواهد بود.

بازی Assassin's Creed Odyssey بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های این مجموعه است و توانست نظرات مثبتی از سوی منتقدین و کاربران به دست آورد. در عین حال که یوبیسافت (Ubisoft) برنامه‌ای برای انتشار نسخه‌ای اصلی از این مجموعه در سال ۲۰۱۹ ندارد، این‌طور به نظر می‌رسد که بازی بعدی این سری پرطرفدار Assassin's Creed Adder نام خواهد داشت.

همه این شایعات به دنبال یک پست ردیت شکل گرفت و همان‌طور که در تصویر پایین می‌بینید این پست، عنوان بازی را نیز شامل می‌شود.

Assassins Creed Adder

اخبار لو رفته حاکی از آن هستند که Assassin's Creed Adder در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد و داستان اساسینی به نام «آمونت» (Aya) را در ۱۴ سال ابتداییش برای ساخت انجمنی در روم باستان دنبال می‌کند. ظاهراً سیستم «برادری» (Brotherhood) از Assassin's Creed 2 و Assassin's Creed Brotherhood با تغییراتی مثل سیستم درجه دهی باز می‌گردد؛ به این ترتیب که شاگردانتان کم‌کم پیشرفت خواهند کرد و به درجات بالاتری می‌رسند.

شایعات همچنین اشاره دارند که «بایک» از بازی Assassin's Creed: Origins نیز به عنوان شخصیت مکمل حضور دارد و در بعضی مراحل قابل بازی خواهد بود. چنین چیزی به این معنا است که بازی هم به خط داستانی Origins و هم به Odyssey مرتبط است. از قرار معلوم پروژه به شکل مشترک توسط شعبه مونترال و کِبک ساخته می‌شود و ملیسا مک گوربی نیز در مراحل ساخت حضور خواهد داشت.

در حال حاضر تمامی این‌ اخبار در حد شایعه هستند و لو رفتن چنین تصاویری از Assassin's Creed چیز چندان جدیدی نیست، اما این را هم نمی‌توان انکار کرد که در بسیاری از مواقع، این شایعات به حقیقت پیوسته‌اند؛ برای مثال همین Origins و Odyssey را در نظر داشته باشید! به هر حال هنوز زود است که با یک تصویر لو رفته به نتیجه قطعی برسیم؛ مخصوصاً که یوبیسافت اعلام کرد در سال بعدی چنین بازی‌ای منتشر نخواهد کرد.

شما در مورد این شایعه چه فکری می‌کنید؟ آیا Assassin's Creed Adder نام بازی بعدی این سری خواهد بود؟ نظراتتان را با ما در میان بگذارید.


منبع thenerdmag
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده