// یکشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

سرقت مسلحانه از بانک با اسلحه پلاستیکی نینتندو NES

فردی در کشور مکزیک با استفاده از اسلحه الکترونیکی نینتندو یا همان NES Zapper دست به سرقت از بانکی زده است.

فردی از شهر هرموسیلو، واقع در کشور مکزیک، به تازگی اقدام به سرقت از بانکی کرده است. کارکنان و نفرات حاضر در بانک، پس از دیدن سارق بلافاصله با پلیس تماس گرفتند که این اقدام باعث شد که سارق یاد شده پا به فرار بگذارد. کارکنان پس از آن هویت سارق را برای پلیس‌ها توضیح دادند و مشخص شد که فرد یاد شده با استفاده از اسلحه پلاستیکی نینتندو یا همان NES Zapper دست به این سرقت زده است. ماموران پلیس پس از تعقیب این فرد توانستند وی را دستیگر کنند.

بله، درست متوجه شدید. سارق یاد شده برای به سرقت بردن پول‌های این بانک به جای استفاده از اسلحه واقعی، سلیقه‌ به خرج داده‌ و اسلحه نینتندو خود را با نوار چسب پوشش داده بود. پس از انتشار این خبر، موضوعی که بسیاری از گیمر‌ها را متعجب کرد این بود که اسلحه پلاستیکی نینتندو یکی از کم‌یاب‌ترین آیتم‌های کنسول‌های قدیمی است که هر کسی آن را در اختیار ندارد و این آیتم بیشتر در اختیار کالکتور‌ها است. از همین رو بسیاری حدس می‌زنند که فرد یاد شده از گیمر‌های قدیمی بوده است، اما باز با این حال جای خوشحالی دارد که کسی در جریان این سرقت آسیب ندیده است. پلیس مکزیک پس از این واقعه تصویری از اسلحه یاد شده منتشر کرده است که در عکس شاخص و انتهای مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

سارق با استفاده از نوار چسب تمامی نقاط اسلحه نینتندو به جز قسمت قرمز رنگ ماشه را پوشانده است. با توجه به عکس‌هایی که از این سارق منتشر شده است گویا وی برای ۱۵ جرم دیگر تحت تعقیب بوده است. برای کسانی که با اسلحه نینتندو یا همان NES Zapper آشنا نیستند باید گفت که در دهه ۸۰ میلادی از این وسیله برای تجربه بازی‌های محبوبی همچون Duck Hunt ،Gumshoe ،Freedom Force و دیگر آثار استفاده می‌شد.

با اینکه در این مورد شاهد یک اتفاق مجرمانه بودیم اما همین موضوع که سارق یاد شده با استفاده از یک آیتم کنسول بازی دست به سرقت زده است می‌تواند خاطره شیرینی برای کارکنان این بانک به شمار رود. پلیس هنوز جزئيات هویت سارق را منتشر نکرده است. در بالای خبر تصویر شطرنجی شده وی و در پایین عکسی از سلاح NES را مشاهده می‌کنید.

duck hunt

نظرات خود را در مورد این خبر با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده