نویسنده: علی گودرزی
// یکشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

احتمال انتشار اطلاعاتی جدید از بازی Babylon’s Fall در سال 2019

تهیه‌کننده‌ی بازی NieR: Automata در مصاحبه با بلاگ 4Gamer اعلام کرد که در سال ۲۰۱۹ به‌احتمال زیاد اطلاعاتی جدید از بازی Babylon’s Fall منتشر خواهد شد.

به‌مناسبت پایان سال ۲۰۱۸ میلادی، بلاگ ژاپنی 4Gamer سراغ فعالان صنعت بازی این کشور رفته و مصاحبه‌های مختلفی را با آن‌ها ترتیب داده است. یکی از این اشخاص، یوسکه سایتو است که با تهیه‌کنندگی آثاری مثل سری Dragon Quest و بازی NieR: Automata شناخته می‌شود.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، سایتو در مصاحبه‌اش زمانی که از او درباره‌ی بازی Babylon’s Fall سوال پرسیده شد، اعلام کرد که امیدوار است تا در سال ۲۰۱۹ میلادی بتواند اطلاعاتی جدید از آن منتشر کند. بازی Babylon’s Fall در جریان E3 سال ۲۰۱۸ توسط کمپانی اسکوئرانیکس و استودیو پلاتینیوم گیمز معرفی شد و پس از آن دیگر شاهد انتشار خبرهایی جدید از آن نبودیم. سایتو در پایان گفت و گویش اعلام کرد که او مشغول ساخت بازی‌هایی جدید است که هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده‌اند.

علاوه بر سایتو، اعضای دیگری از اسکوئرانیکس هم به ساخت بازی‌های جدید این کمپانی اشاره کردند. رئیس قسمت Business Division کمپانی اسکوئرانیکس یعنی تومویا آسانو که اخیرا در ساخت بازی Octopath Traveler دست داشته، اعلام کرد که بازی‌هایی جدید در تیمش مراحل ساخت را پشت‌سر می‌گذارند؛ به‌گفته‌ی آسانو، این بازی‌ها هنوز در مرحله از ساخت قرار ندارند که بتوان آن‌ها را معرفی کرد.

تاکشی اوچیکاوا، یکی از سازندگان بازی Dragon Quest XI S، اعلام کرده که تیم سازنده‌ی این بازی در حال آماده‌ کردن یک‌سری موارد ویژه و غافل‌گیر کننده برای هواداران است و آن‌ها باید خودشان را برای روبه‌رو شدن با این موارد آماده کنند! تهیه‌کننده‌ی بازی Dragon Quest Builders 2 یعنی تاکوما شیرایشی مشخص کرد که در کنار ساخت بسته‌های الحاقی این بازی، مشغول کار روی موارد گوناگونی است که برای آشنایی با آن‌ها فعلا باید صبر کنیم. آتاسوشی هاشیموتو از Tokyo RPG Factory اعلام کرده که این استودیو مشغول ساخت بازی‌هایی است که هواداران را غافل‌گیر خواهد کرد. کارگردان بازی Left Alive یعنی توشیفومی نابشیما هم مشخص کرده که در روزهای آغازین سال ۲۰۱۹ میلادی و طی یک لایواستریم، اطلاعاتی جدید از این بازی منتشر خواهد کرد.

اینطور که به‌نظر می‌رسد، استودیوهای کمپانی اسکوئرانیکس سخت مشغول کار روی بازی‌های جدید هستند و در سال ۲۰۱۹ میلادی علاوه بر بازی Babylon’s Fall، باید منتظر اطلاعاتی کاملا جدید و شاید غافل‌گیر کننده از آثار جدید اسکوئرانیکس باشیم.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده