نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

کمپانی Toei Animation ظاهرا در خروج بازی Dragon Ball FighterZ از مسابقات بین المللی نقشی نداشته است

کمپانی Toei Animation، یکی از صاحبان امتیاز مجموعه Dragon Ball، در اکانت توییتر خود اعلام کرد که در خروج بازی Dragon Ball FighterZ از رقابت‌های بین‌‌المللی نقشی نداشته است.

بازی‌های سبک فایتینگ جامعه‌ی مخاطبین بزرگی دارند و سالانه با برگزاری یک‌سری رقابت‌های بزرگ و مهم، بازیکنان خود را دور یکدیگر جمع می‌کنند. بازی Dragon Ball FighterZ یکی از همین بازی‌ها است که در جریان مسابقات EVO 2018 هم حضور داشت و نگاه‌ها را به‌خود معطوف کرد.

چندی پیش و در جریان آخرین اخبار بازی که در زومجی منتشر شد، مطلع شدیم که این بازی به‌دلایلی نامشخص از مسابقات بین‌المللی کنار گذاشته شده است؛ موضوعی که واکنش هواداران این بازی و این سبک از بازی‌ها را در پی داشت. اخیرا کاربران و هواداران بازی Dragon Ball FighterZ به صفحه‌ی توییتر کمپانی Toei Animation، یکی از صاحبان امتیاز مجموعه‌ی Dragon Ball رفته‌اند و از آن‌ها دلیل خروج این بازی از رقابت‌های جهانی را جویا شده‌اند. این کمپانی در پاسخ هواداران گفته که اصلا در جریان این موضوعات نیست و در خروج این بازی محبوب از رقابت‌های جهانی، نقشی نداشته است.

بازی Dragon Ball FighterZ در مسابقات EVO که تابستان سال جاری برگزار شد حضور داشت اما در مسابقات EVO ژاپن شرکت نخواهد داشت. شاید برای‌تان سوال شود که چرا هواداران بازی باید از بین سه مالک آن یعنی کمپانی‌های Bandai Namco ،Toei Animation و Shueisha، سراغ Toei Animation بروند و علت خروج بازی از رقابت‌های بین‌المللی را از آن‌ها جویا شوند. در پاسخ باید بگویم که این کمپانی مدتی پیش از سفارت ژاپن درخواست کرد تا با ارسال یک نامه به دولت مکزیک، از پخش غیرقانونی انیمه Dragon Ball Super در این کشور از سوی یکی از رسانه‌های مکزیکی جلوگیری کند.

اینکه گرداننده‌ی اکانت توییتر کمپانی Toei Animation به هواداران بازی حقیقت را گفته یا نه مشخص نیست و باید منتظر واکنش ناشر و سازنده‌ی بازی یعنی کمپانی Bandai Namco و Arc System Works باشیم. نام بازی Dragon Ball FighterZ در فهرست رشته‌های موجود در رویداد Combo Breaker دیده می‌شود و باید ببینیم که در ادامه و با نزدیک شدن به برگزاری این رویداد، چه پیش خواهد آمد.

بازی Dragon Ball FighterZ را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی، نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده