// پنجشنبه, ۶ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

بازی Call of Duty: Black Ops 4 میزبان یک شخصیت و پوسته اسلحه جدید شد

با آپدیت جدید بخش Black Market بازی Call of Duty: Black Ops 4 یک شخصیت جدید به قسمت بتل رویال و یک پوسته تازه برای Assault Rifleها به بازی اضافه شد.

معمولا سه‌شنبه‌ها بخش Black Market برای Call of Duty: Black Ops 4 به‌روزرسانی می‌شود، اما این هفته به دلیل تعطیلات سال نو میلادی این آپدیت کمی زودتر منتشر شده است. آپدیت Black Market این بار یک کاراکتر جدید را به بخش Blackout اضافه کرده و پوشش اسلحه تازه‌ای را هم در دسترس قرار داده است.

شخصیت اضافه شده به قسمت Blackout، تاکئو ماساکی (Takeo Masaki) نام دارد که پیش از این در World at War ،Black Ops 1 و در بخشی کوتاه از Black Ops 3 شاهد حضور او در این سری بازی بوده‌ایم. در توضیحات این به‌روزرسانی آمده که نسخه Ultimus شخصیت ماساکی به Call of Duty: Black Ops 4 اضافه می‌شود و بازیکنان برای تهیه آن می‌بایست ۸۰۰ امتیاز COD، معادل ۸ دلار هزینه کنند. پوسته تازه سلاح‌های بازی هم زیبایی خاصی به اسلحه شما می‌بخشد و ظاهر آن را به رنگ تجهیزات بلدرچینی نیروهای مسلح در می‌آورد.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 هم‌اکنون روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و پی سی در دسترس بازیکنان است و شما می‌توانید نقد و بررسی زومجی از این بازی را در اینجا مطالعه کنید. افشین پیروزی در بخشی از بررسی خود آورده است:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده