// یکشنبه, ۲ دی ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر جدیدی از بخش تک‌ نفره بازی Crackdown 3 منتشر شد

اولین گیم‌پلی از بخش تک‌نفره بازی Crackdown 3 شما را با برخی از ویژگی‌های اصلی مراحل و نحوه پشت سر گذاشتن آن‌ها آشنا خواهد کرد.

در جریان مراسم X018 بود که سرانجام تاریخ عرضه دقیق و رسمی بازی Crackdown 3 مشخص شد. اثری که قرار است آغازی بر انتشار انحصاری‌های بزرگ مایکروسافت در سال ۲۰۱۹ باشد و باید دید که پس از زمان زیادی که سازندگان برای توسعه آن صرف کرده‌اند، استقبال منتقدان و گیمرها از بازی به چه ترتیبی خواهد بود. با اینکه کمتر از دو ماه تا انتشار بازی باقی مانده است، اما هنوز هم تریلرهای زیادی به ویژه از گیم‌پلی بخش تک‌نفره بازی منتشر نشده بود تا اینکه بالاخره امروز سازندگان ویدیویی ۴ دقیقه‌ای منتشر کردند که برخی از مهم‌ترین عناصر بخش تک‌نفره بازی را شرح می‌دهد.

یکی از نکات مهم بازی این است که شما می‌توانید کاراکترهای مختلفی را در جهان‌های متفاوتی پیش ببرید. در واقع بازی شما بر اساس جهانی که انتخاب می‌کنید سیو می‌شود و برای هر جهانی شما کاراکتری دلخواهی می‌توانید انتخاب کنید و بدین ترتیب می‌توانید بازی را به صورت موازی با چندین کاراکتر مختلف ادامه دهید. همچنین بازی حالتی خطی ندارد و شما قادر هستید تا به شکلی دلخواه سراغ مراحل مختلف بروید و در جریان این تریلر نیز با شخصیت جکسون همراه می‌شویم تا به سراغ یکی از ماموریت‌های بازی و مبارزه با یکی از باس‌فایت‌ها برویم که البته متاسفانه مبارزه نهایی نمایش داده نمی‌شود. با این حال، تیم سازنده بازی وعده داده است که در هفته‌های منتهی به انتشار بازی، اطلاعات زیادی را در رابطه بخش تک‌نفره و چندنفره بازی منتشر خواهد کرد.

دانلود از آپارات

جدا از این موارد، حداقل با توجه به تریلرهای منتشر شده به نظر می‌رسد بازی کرک داون 3 گیم‌پلی سرگرم‌کننده‌ای را ارائه بدهد که اگر به دام تکرار نیفتد، قطعا اثر راضی‌کننده‌ای برای مخاطبان خواهد بود. این بازی در تاریخ ۲۶ بهمن برای ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد و دارندگان اشتراک گیم پس نیز می‌توانند از روز عرضه به تجربه آن بپردازند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده