نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۳

حالت PvP بازی Fallout 76 با انتشار یک آپدیت، اصلاح خواهد شد

با انتشار آپدیت جدید بازی Fallout 76، برای آغاز حالت PvP دیگر لازم نیست هر دو بازیکن موافقت خود را اعلام کنند.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی بتسدا که این اخیرا بازی Fallout 76 را ساخته، انتشار یک آپدیت جدید در سه‌ماهه‌ی اول سال ۲۰۱۹ را برای این بازی تایید کرده است. این آپدیت یک حالت جدید به‌بازی اضافه می‌کند؛ حالتی که مثل یک اصلاحیه برای بخش PvP بازی عمل خواهد کرد و حالا برای ورود به این فاز از بازی لازم نیست که دو بازیکن برای مبارزه، بایکدیگر به توافق برسند!

اگر نمی‌دانید داستان از چه قرار است باید به شما بگویم که در بازی Fallout 76 اگر دو بازیکن بخواهند با یکدیگر وارد مبارزه شوند، هر دو باید به یکدیگر حمله کنند و تیراندازی تنها یک بازیکن به‌دیگری کافی نیست و پاسخ بازیکن دیگر در شروع فاز PvP بازی نقشی کلیدی خواهد داشت؛ اگر وی به سمت فرد مهاجم تیراندازی کند، PvP آغاز می‌شود و در غیر این صورت هیچ جنگی بین دو بازیکن در نخواهد گرفت و ضربات بازیکن دیگر هیچ آسیبی به بازیکن مضروب وارد نخواهد کرد.

در کنار این آپدیت، در اواسط ماه ژانویه (دی-بهمن) هم قرار است یک آپدیت جدید برای بازی منتشر شود؛ آپدیتی که یک‌سری از مشکلات بازی مثل ایراد انیمیشن تعویض خشاب تفنگ Lever-Action Rifle، مشکلات یک‌سری از پرک-کاردهای اصلی بازی و بیشتر را حل می‌کند. بتسدا اعلام کرده که با انتشار هر آپدیت، دلایل خود را از تغییراتی که در بازی اعمال کرده‌اند مشخص خواهد کرد.

بازی Fallout 76 در زومجی بررسی شد و نمره‌ی حقیقتا ناامیدکننده‌ی ۴.۵ را کسب کرد. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده چنین می‌خوانیم:

داستان بازماندگان پناهگاه شماره ۷۶، داستان به قهقرا بردن یک مجموعه بیست ساله است؛ داستان پیدا کردن روح‌های سرگردان، داستان بدون هدف چرخیدن در دنیایی که تنها نقطه قوت آن است. در این بازی، نه داستان شنیدنی است؛ نه همکاری‌ها خواستنی و نه نبردها، الزام‌آور. همه‌چیز هم هست و نیست. ۷۶، پر از خالی است. پر از محتوایی که بی‌هدف، درست عین هدفی که نداشت روی هم تلنبار شده‌اند. اگر طرفدار این مجموعه باشید، از گشتن در دنیای آن و پیدا کردن ناشناخته‌ها لذت خواهید برد. البته که در این گشت‌و‌گذار، دشنام از دهان‌تان نمی‌افتد. شما فکر کنید حالا وای به حال آن‌هایی که نه این مجموعه را دوست ندارند.

بازی Fallout 76 را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده