نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۳۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

رویداد کراس‌اور Assassin's Creed در بازی For Honor آغاز شد

در رویداد For The Creed بازی For Honor، در نقش اساسین‌ها یا تمپلارها قرار خواهید گرفت و برای پیروزی در جنگ‌هایی بزرگ، با یکدیگر رقابت‌ خواهید کرد.

کمپانی یوبیسافت یکی دو روز گذشته با انتشار یک‌سری ویدیو پیرامون کراس‌اور دو بازی Assassin's Creed و For Honor، خبر آغاز شدن این رویداد در آینده‌ای نزدیک را مخابره کرد. حالا امروز و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک تریلر از این رویداد ویژه منتشر شده و جزئیات آن هم برای بازیکنان مشخص شده است.

کراس‌اور دو بازی Assassin's Creed و For Honor قرار است در جریان یک رویداد ویژه با نام For the Creed انجام شود. این رویداد از امروز یعنی ۲۰ دسامبر شروع شده است و تا ۱۰ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۰ دی) ادامه خواهد داشت. این رویداد در قالب رقابت‌های چهار در مقابل چهار Dominion برگزار می‌شود. این رقابت‌ها Assassini e Templari نام دارند و در آن، بازیکنان با تصرف مناطق مختلف نقشه باید شرایط را برای حضور اتزیو آدیتوره و چزاره بورجا در میدان نبرد فراهم کنند. کشتن فرمانده‌ی دشمن در این نبرد، ۳۰۰ امتیاز را همراه خواهد داشت. اولین تیمی که به ۱۰۰۰ امتیاز برسد برنده‌ی بازی خواهد بود.

بازیکنان در این رویداد، ظاهر خود را می‌توانند مثل ظاهر اساسین‌ها و تمپلارها در بیاورند و گزینه‌های شخصی‌سازی بازی بسیار گسترده‌ای خواهد بود. Drop attackها با انیمیشن‌های معروف Leap of Faith و Air Assassination انجام خواهند شد و وارن ویدیچ (Warren Vidic) که در قسمت‌های اول و دوم بازی Assassin's Creed با او در داستان بازی همراه شدیم، ماجراهای برخی از حالت‌های بازی را روایت خواهد کرد.

آیتم‌های شخصی‌سازی بازی مثل ژست‌ها یا آیتم Odyssey of the Misthios، رایگان نخواهند بود و اگر می‌خواهید همه‌ی آن‌ها را یک‌جا دریافت کنید، باید ۳۵٫۰۰۰ واحد Still را برای خریدشان هزینه کنید.

از همین حالا می‌توانید رویداد For the Creed بازی For Honor را روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید. در ادامه توجه شما را به تماشای تریلر جذاب این رویداد جلب می‌کنم.

دانلود از اپارات


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده