نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

احتمالا نسخه دموی بازی Resident Evil 2 Remake به‌زودی منتشر می‌شود

طبق اطلاعات فاش‌شده در فروشگاه مایکروسافت، احتمالا نسخه دمو بازی Resident Evil 2 Remake به‌زودی منتشر می‌شود. 

یکی از بازی‌های بزرگ سال آینده، بازسازی بازی رزیدنت ایول 2 یعنی Resident Evil 2 Remake است که در تاریخ ۵ بهمن برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر می‌شود. حال طبق اطلاعات فاش‌شده در فروشگاه مایکروسافت، احتمالا پیش از این تاریخ کپکام یک نسخه دمو از این اثر منتشر خواهد کرد؛ این نسخه Resident Evil 2 1-Shot Demo نام خواهد داشت و از تاریخ ۲۱ دی تا ۱۱ بهمن در دسترس خواهد بود. با اینکه هنوز انتشار نسخه دمو رسما تایید نشده است، اما با توجه به توضیحات فاش‌شده در فروشگاه مایکروسافت این اتفاق قطعی به‌نظر می‌رسد. توضیحات نسخه دموی بازی به‌شرح زیر است:

نسخه دموی بازی به کاربران اجازه خواهد داد تا از نزدیک با بازی Resident Evil 2 Remake آشنا شوند. با این حال در نظر داشته باشید که درست است بازی به‌تان اجازه می‌دهد تا پس از کشته شدن در آن دوباره به کارتان ادامه بدهید، اما در کل ۳۰ دقیقه زمان خواهید داشت تا نسخه دمو را به پایان برسانید. حال انتخاب با شما است که بخواهید با آرامش در این ۳۰ دقیقه از بازی لذت ببرید یا اینکه نه با عجله در آن پیشروی کنید تا بتوانید محتویات بیش‌تری را ببینید. 

Resident Evil 2 که نسخه اصلی آن در سال ۱۹۹۸ منتشر شده است، یکی از نماد‌های دنیای بازی‌های ویدیویی است و حال قرار است با حس و حالی کاملا امروزی برای کنسول‌های نسل فعلی در دسترس قرار بگیرد. در این بازی قادر خواهید بود بخش داستانی مربوط به شخصیت لیان کندی یا کلیر ردفیلد را تجربه کنید و در نقاط مملو از زامبی راکون سیتی به گشت و گذار بپردازید؛ محیط‌هایی که توسط موتور قدرتمند RE Engine خلق شده‌اند و جلوه بسیار چشم‌نوازی دارند. 

در نظر داشته باشید که نسخه دمو فقط تا تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۱ بهمن) در دسترس خواهد بود و برای تجربه آن باید حتما اتصال اینترنت داشته باشید. 

بدون شک انتشار نسخه دموی بازی اتفاق خوبی خواهد بود و کاربران این فرصت را خواهند داشت تا پیش از انتشار، بیش‌تر با این بازی آشنا شوند. البته هنوز هم باید منتظر تایید رسمی کپکام باشیم. 


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده