نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۱

بازی For Honor در سال ۲۰۱۹ میزبان چهار قهرمان جدید خواهد شد

کمپانی یوبیسافت در کنار معرفی محتویات فصل جدید بازی For Honor، از نسخه Complete Edition بازی رونمایی کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبیسافت محتویات فصل تازه بازی For Honor را معرفی کرده است. سال ۲۰۱۹ به واسطه رویدادها و محتواهای تازه، سال شلوغی برای بازی For Honor به نظر می‌رسد. در این سال که به وسیله کمپانی یوبیسافت Year of the Harbinger نام گرفته است، شاهد راهیابی چهار قهرمان تازه از هر یک جناح‌های «شوالیه‌»، «سامورایی»، «وایکینگ» و «وو لین» به بازی خواهیم بود.

For Honor

هر قهرمان در یکی از فصل‌های تازه بازی که چندین ماه به طول می‌انجامد، در دسترس قرار می‌گیرد. فصل اول بازی که Vortiger نام دارد، از تاریخ ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ (۳۱ ژانویه ۲۰۱۹) آغاز می‌شود و در کنار یک قهرمان از جناح شوالیه‌ها، نقشه جدیدی را برای بازی به ارمغان می‌آورد. افزون بر این، در هر فصل شاهد انتشار به‌روزرسانی‌‌های جدیدی برای رفع اشکالات و برقراری تعادل بازی خواهیم بود.

سیزن پَس تازه بازی نیز با آغاز سال جدید از راه می‌رسد. سیزن پَس سال سوم بازی ۳۰ دلار قیمت دارد و مزایایی مشابه سیزن پس سال‌های گذشته را در اختیار می‌گذارد. یک هفته دسترسی زودتر به تمام قهرمانان، امکان استفاده ۳۰ روزه از Champion Status (برای دریافت XP و لوت بیشتر پس از هر مسابقه)، پنج صندوق Scavenger Crates و افکت‌های منحصربه‌فرد قهرمانان با نام‌های Thunderbolt و Frightening از مزایای سیزن پس بازی به شمار می‌آیند.

کلیه نقشه‌ها و حالت‌های بازی در زمان عرضه به صورت رایگان در دسترس تمام بازیکنان قرار خواهند گرفت. کسانی که اقدام به تهیه سیزن پس نمی‌کنند، پس از اتمام دوره انحصار یک هفته‌ای می‌توانند با استفاده از پول رایج درون بازی (هر قهرمان در ازای پرداخت ۱۵ هزار فولاد) اقدام به خریداری قهرمانان تازه کنند. کمپانی یوبیسافت همچنین نسخه Complete Edition بازی For Honor را معرفی کرد که با قیمت ۱۱۰ دلار به فروش می‌رسد و شامل بازی پایه، سیزن پس سال اول، سیزن پس سال دوم (Marching Fire) و البته سیزن پس سال سوم است.

For Honor

شما می‌توانید سایر اخبار مربوط به بازی For Honor را در صفحه اختصاصی آن مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده