نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۵

احتمال اضافه شدن محتویات مرتبط با Assassin’s Creed به بازی For Honor

تیزر تازه بازی For Honor به کمپانی آبسترگو از مجموعه بازی‌های Assassin's Creed اشاره می‌کند که کمپانی یوبیسافت فردا اطلاعات بیشتری از آن را به اشتراک خواهد گذاشت.

بازی For Honor به عنوان اثری با استراتژی «Games as a Service» (ارائه بازی‌ها به گونه‌ای که درآمدزایی آن‌ها پس از عرضه به صورت مداوم ادامه یابد و محتویات تازه‌ای از طریق به‌روزرسانی‌ها مستمر در دسترس کاربران قرار بگیرد) به موفقیت‌های بسیاری دست یافته است. پس از گذشت تقریبا دو سال از عرضه، تعداد کاربران این بازی از مرز ۱۵ میلیون کاربر عبور کرد و اخیرا شاهد انتشار به‌روزرسانی بزرگی با نام Marching Fire برای بازی بودیم. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبیسافت تیزر کوتاهی از بازی For Honor منتشر کرده است که به سازمان آبسترگو از مجموعه بازی‌های Assassin's Creed اشاره می‌کند. این تیزر از طریق حساب رسمی بازی For Honor در توییتر منتشر شده است و در توضیحات آن تنها دو جمله کوتاه «Nothing is true, everything is permitted» مشاهده می‌شود. در تیزر تازه بازی نیز شاهد نمایش لوگوی کمپانی آبسترگو و زمانی که کمپانی یوبیسافت نهایتا اطلاعات بیشتری در این‌باره منتشر می‌کند، هستیم. شما می‌توانید این تیزر را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

دانلود از وب‌سایت آپارات

همانطور که احتمالا اطلاع دارید، آبسترگو یک کمپانی برجسته در مجموعه بازی‌های Assassin’s Creed است که به عنوان جبهه‌ای برای فعالیت‌های امروزی گروه نظامی-مذهبی Templar Order عمل می‌کند. پیش از این، در دیگر بازی‌های کمپانی Ubisoft نظیر Watch Dogs شاهد ارجاعاتی به آبسترگو بودیم، اما این اولین باری است که به موردی مرتبط با آن در بازی For Honor اشاره می‌شود.  

در حال حاضر نمی‌دانیم که کمپانی یوبیسافت دقیقا به چه موردی اشاره کرده است. از آنجایی که به صورت هفتگی محتوای جدیدی برای بازی For Honor منتشر می‌شود، می‌توان انتظار هر محتوایی را داشت؛ از آپدیت بزرگی با حال‌وهوای Assassin’s Creed که شامل داستان و جناح‌های تازه است گرفته تا سلاح‌ها و ایموت‌هایی با طرح آبسترگو و البته تعدادی ایستر اگ جذاب.

در حال حاضر بازی For Honor در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی به واسطه سیستم مبارزات واقع‌گرایانه و عالی، جلوه‌های بصری زیبا، تنوع خوب حالت‌های چندنفره بازی، بخش شخصی‌سازی غنی با آیتم‌های زیاد و متنوع، صداگذاری‌ها و موسیقی‌های عالی و گیم‌پلی تاکتیکی عمیق در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد.

شما می‌توانید به محض انتشار اطلاعات بیشتر در این رابطه، آن‌ را در وب‌سایت زومجی مطالعه کنید و نظرات خود را درباره این خبر با ما در میان بگذارید.  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده