نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

تریلر زمان عرضه بسته الحاقی The Pillar بازی Shadow of the Tomb Raider

لارا کرافت در تریلر بسته الحاقی The Pillar بازی Shadow of the Tomb Raider خود را در حال دست و پنجه نرم کردن با فرقه Trinity و سایر المان‌ها می‌یابد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بسته الحاقی The Pillar بازی Shadow of the Tomb Raider در دسترس قرار گرفته است و بازیکنان باری دیگر می‌توانند برای یافتن یک شی باستانی در سفری مخاطره‌آمیز با لارا کرافت همراه شوند. کمپانی Square Enix (اسکوئر انیکس) و استودیو Eidos Montréal (ایداس مانتریال) نیز به این مناسبت تریلر زمان عرضه این بسته الحاقی را منتشر کردند که در انتهای مطلب می‌توان به تماشای آن نشست.

لارا کرافت در بسته الحاقی The Pillar به دنبال سپر منحصربه‌فردی با نام Shield of the Age-Maker است که برای دستیابی به آن باید رنج‌های بی‌رحمانه‌ای را تحمل کند، موانع کوهستان را پشت سر بگذارد و پازل‌هایی را حل کند. با این حال، به مانند سبک کلاسیک مجموعه توم ریدر، او تنها کسی نیست که به دنبال سپر است؛ چرا که فرقه فاسد Trinity نیز در پی دستیابی به این شی باستانی است تا از این طریق نقشه‌های شوم خود را عملی کند. این مورد لارا کرافت را مجبور می‌کند تا برای حفظ جان به مجموعه‌ای از مبارزات خشونت‌آمیز روی بیاورد.

تریلر تازه بسته الحاقی The Pillar بازی Shadow of the Tomb Raider به نمایش گیم‌پلی، مناظر جادویی پوشیده شده از غارهای تاریک و مقبرهایی که نور حاصل از رعد و برق آن‌ها را روشن می‌کند، می‌پردازد. بسته The Pillar در حال حاضر در دسترس است و در تریلر تازه بازی می‌توان اطلاعات بیشتری از آن به دست آورد. بازیکنان علاوه بر خرید جداگانه این بسته الحاقی، می‌توانند با خرید سیزن پس بازی Shadow of the Tomb Raider با قیمت ۳۰ دلار به بسته‌های الحاقی The Pillar و The Forge و پنج بسته الحاقی دیگر که در آینده منتشر خواهند شد، دسترسی پیدا کنند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Shadow of the Tomb Raider در حال حاضر در پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان در دسترس است. این بازی به واسطه طراحی عالی محیط و خلق اتمسفری گیرا، طراحی بسیار خوب شخصیت لارا کرافت، صداگذاری و موسیقی کاملا هماهنگ با محیط و جو بازی، گرافیک فنی و هنری بسیار خوب و مقبره‌ها و پازل‌های درگیر کننده در بررسی زومجی نمره ۶ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Shadow of the Tomb Raider قرار بود آخرین نسخه از سه‌گانه ریبوت مجموعه توم ریدر باشد. برای یک پایان بندی خوب، ما نیاز به داستانی به یادماندنی داشتیم، نیاز به اکشن‌ها و ماجراجویی جذاب داشتیم. اما استودیو ایداس مانتریال، نه فقط داستان و روایتی خسته کننده را در این بازی به تصویر کشید، بلکه حتی قادر نبود به درستی بهترین المان‌های نسخه گذشته را کپی‌برداری کند. مقبره‌ها، پازل‌ها، محیط‌های جذاب و حتی خود لارا کرافت، همگی در حد قابل قبولی قرار دارند، اما گان‌پلی سطحی، پلتفرمینگ خسته کننده و مخفی‌کاری‌های پیش پا افتاده، نمی‌گذارند این اثر حداقل یک بازی ماجراجویی خوب باشد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده