نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹

آپدیت جدید بازی CoD: Black Ops 4 کاراکتر Zero را متعادل‌تر خواهد کرد

با توجه به بازخوردهای کاربران بازی Call of Duty: Black Ops 4 به کاراکتر Zero، آپدیت جدید این بازی قدرت‌های کاراکتر مذکور را متعادل‌تر خواهد کرد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو تری‌ آرک که هفته‌ی گذشته و با انتشار یک آپدیت کاراکتر Zero را به‌بازی اضافه کرد، اعلام کرده است که جدیدترین آپدیت بازی که به‌زودی منتشر خواهد شد، یک بازنگری در قدرت‌ها و توانایی‌های این کاراکتر خواهد داشت و او را متعادل‌تر خواهد کرد.

درحالی که هنوز جزئیات آپدیت مذکور در دسترس قرار نگرفته است، سازندگان بازی کاربران را از این موضوع مطمئن کرده‌اند که آپدیت جدید، صد درصد روی متعادل‌تر کردن کاراکتر زیرو متمرکز خواهد بود. در کنار کاراکتر زیرو، یک‌سری بهبودهای دیگر هم قرار است روی بازی اعمال شود. به‌عنوان مثال، میزان زمانی که برای هک کردن هواپیمای دشمن طول می‌کشد، دست‌خوش تغییر خواهد شد. در کل و با توجه به واکنش جامعه‌ی بازیکنان بازی Call of Duty: Black Ops 4 نسبت به آپدیت Operation: Absolute Zero (که برای ایکس باکس وان و پی سی منتشر شده) و کاراکتر زیرو که اخیرا موضوع بحث بازیکنان بوده و از نظرشان باید قدرت‌هایش کمی متعادل‌تر شود، در روزهای آتی شاهد انتشار بهبودها و آپدیت‌های مختلف برای بازی بر اساس واکنش بازیکنان باشیم.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 خریداری و تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده