// سه شنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

نسخه کنسولی بازی Pillars of Eternity II: Deadfire در سال 2019 عرضه می‌شود

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire که قرار بود در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌ها عرضه شود، حال اعلام شده که عرضه آن به سال ۲۰۱۹ موکول شده است.

بازی Pillars of Eternity II: Deadfire در ماه مه ۲۰۱۸ برای کامپیوتر عرضه شد و استودیو آبسیدین (Obsidian Entertainment)، با خلق این بازی توانست مخاطبان زیادی را جذب Pillars of Eternity II کند. در ادامه این استودیو اعلام کرده بود که Pillars of Eternity II: Deadfire در سه ماهه چهارم سال ۲۰۱۸ برای کنسول‌های بازی هم عرضه می‌شود. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، اعلام شده است که انتشار بازی Pillars of Eternity II: Deadfire به سال میلادی بعد موکول شد و در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

نسخه کنسولی بازی Pillars of Eternity II: Deadfire توسط استودیو گریپ دیجیتال (Grip Digital) پورت می‌شود. این در حالی است که بازی Pillars of Eternity توسط استودیو پارادوکس آرکتیک (Paradox Arctic) پورت شده بود. از کارهای گذشته استودیو گریپ دیجیتال هم می‌توان به بازی‌های Subnautica، McDroid و Q.U.B.E: Director’s Cut اشاره کرد.

در این میان اشاره کنم که پورت نسخه‌ی کنسولی با تمام آپدیت و محتویاتی که تا به حال برای نسخه پی سی عرضه شده است، در دسترس قرار خواهد گرفت و بابت آن هیچ هزینه‌ی اضافی هم دریافت نخواهید کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده