نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۹

بازی DayZ به مناسبت انتشار نسخه نهایی تا ۲۶ آذر رایگان شد

استودیو بوهمیا اینتراکتیو نسخه نهایی بازی DayZ را برای کامپیوتر منتشر کرد و اظهار داشت که بازیکنان می‌توانند به مدت محدود این بازی را به صورت رایگان تجربه کنند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی DayZ از حالت Early Access خارج شده است و استودیو بوهمیا اینتراکتیو به این مناسبت اعلام کرده است که کاربران کامپیوتر می‌توانند این بازی را به مدت محدود به رایگان تجربه کنند. بازیکنانی که تابه‌حال فرصت تجربه این بازی سروایول را نداشته‌اند، از حالا تا تاریخ ۲۶ آذر (۱۷ دسامبر) می‌توانند به انجام این کار از طریق استیم اقدام کنند.

استودیو بوهمیا اینتراکتیو نسخه 1.0 بازی DayZ را برای کامپیوتر منتشر کرد و در آینده شاهد انتشار این نسخه برای کاربران کنسول‌ها نیز خواهیم بود. در حال حاضر می‌توان بازی DayZ را با ۱۵ درصد تخفیف به قیمت ۲۹.۷۴ دلار خریداری کرد که این مبلغ پس از پایان مهلت تجربه رایگان بازی افزایش خواهد یافت.

بازی DayZ در سال ۲۰۱۲ به عنوان یک ماد برای بازی Arma 2 ساخته شد و از آن زمان الهام‌بخش بازی‌های بسیاری نظیر بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds و بازی Fortnite Battle Royale بوده است. با اینکه این روزها بازی DayZ به اندازه گذشته محبوب نیست، اما این بازی در سال ۲۰۱۳ در عرض یک ماه توانست به فروش یک میلیون نسخه‌ای دست یابد. بنابراین انتظار می‌رود که نسخه پلی استیشن 4 بازی در سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان قرار بگیرد تا باری دیگر شاهد کسب رکورد تازه‌ای در زمینه فروش بازی باشیم.

در حال حاضر بازی DayZ برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر در دسترس است و در سال ۲۰۱۹ به کنسول پلی استیشن راه می‌یابد، بنابراین منتظر انتشار اطلاعات بیشتری درباره این نسخه باشید. شما می‌توانید تریلر زمان عرضه بازی DayZ را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده