// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

بازی Sheltered به‌زودی برای سوییچ منتشر می‌شود

کمپانی تیم 17 و استودیو یونی کیوب اعلام کردند که بازی بقا و دوبعدی Sheltered به زودی برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود.

کمپانی تیم 17 (Team 17) در طی همکاری جدیدی که با استودیو یونی کیوب (Unicube) داشته است اعلام کرد که بازی Sheltered به‌زودی برای نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. سازندگان قصد دارند این بازی را تا پیش از تعطیلات سال نو میلادی منتشر کنند تا کاربران بتوانند در ایام تعطیلات به تجربه این بازی بپردازند.

بازی مذکور در ابتدا در سال ۲۰۱۶ میلادی روی پلتفرم‌هایپی سی، آیفون، اندروید، ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 منتشر شد و حال شاهد پورت شدن نسخه سوییچ آن هستیم. Sheltered یک بازی حالت بقا با حال و هوای آخرالزمانی است که شما هدایت یک خانواده را برعهده می‌گیرد. کاربران با پناه دادن خانواده خود در پایگاه‌های زیرزمینی تجربه جدیدی از گیم پلی این بازی خواهند داشت. در این بازی کاربران باید منابع خود را مدیریت کنند و در صورت تمام شدن آن به دنبال جمع ‌آوری آذوقه برای خانواده خود بروند. البته در این راستا خطراتی شما و کاراکتر‌های‌تان را تهدید می‌کند.

البته در کنار حال‌ و هوای تاریک، سازندگان با اضافه کردن حیوانات خانگی به شما اجازه می‌دهند که یک همراه در دنیای خطرناک این بازی داشته باشید. در این میان حیواناتی همچون سگ، گربه، ماهی، اسب یا مار به یاری شما می‌آیند که البته مشخص نیست که ماهی در این دنیای تاریک چه کمکی به بازیکن می‌تواند بکند.

در ادامه می‌توانید نگاهی به ویژگی‌های بارز بازی Sheltered بیندازید.

  • محتوای انحصاری سوییچ: کاربران برای اولین بار پس از عرضه بازی می‌توانند آن را روی حالت دستی یا روی نمایشگر خود تجربه کنند.
  • محتوای اضافی: سناریو‌های جدید در بخش Surronded و Stasis
  • خانواده اولویت دارد: از خانواده خود در برار خطرهای ناشی از دنیای آخرالزمانی محافظت کنید.
  • پناهگاه را تبدیل به خانه خود کنید: پناهگاه خود را پیدا کنید و آن را به یک جای امن تبدیل کنید. منابع کافی برای خانواده خود مهیا کنید و در مقابل هجوم موجودات خطرناک آماده باشید.
  • بخش شخصی‌سازی: خانواده اهمیت بسیار بالیی برای شما دارد پس جنسیت، نام و ظاهر آنها را به درستی مشخص و طراحی کنید.
  • مکانیزم‌های نقش آفرینی: سطح خانواده شما با توجه به آمار‌هایی همچون قدرت، ضعف و المان‌های پویا افزایش می‌یابد.
  • سیستم ساخت و ساز: با سیستم ساخت و ساز پناهگاه خود را با توجه به سلیقه خود طراحی کنید.
  • روند جستجو و کاوش: خانواده خود را برای جمع آوری منابع به مناطق نزدیک و امن بفرستید اما باز با این حال حرکات آنها را مورد بررسی قرار دهید.
  • سیستم استخدام: با دیگر شخصیت‌ها در دنیای ویران این بازی آشنا شوید و با آوردن آنها به پناهگاه خود از کمک آنها بهره‌مند شوید.
  • سیستم پویا: خانواده شما در جریان بازی با فرقه‌ها و موجودات مختلفی روبرو می‌شود که با توجه به سیستم پویا بازی واکنش نشان می‌دهند.
  • سیستم مبارزاتی نوبتی: سیستم مبارزاتی خانواده و کاراکتر شما با توجه به تصمیم‌های شما پیش می‌رود.
  • وسایل نقلیه: اتومبیل‌ها و دیگر وسایل نقلیه به شما کمک می‌کند که سفر ایمن و سریع‌تر در دنیای این بازی داشته باشید.

 بازی Sheltered هم اکنون برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی‌استیشن، ایکس‌باکس وان، اندروید و iOS در دسترس است و در تاریخ ۱۸ دسامبر (۲۷ آذر ماه) برای نینتندو سوییچ پورت می‌شود. برای آشنایی بیشتر با این بازی در پایین می‌توانید نگاهی به تصاویر آن بیندازید.

Sheltered

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده