نویسنده: آریا بهپور
// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

استودیو Ubisoft Blue Byte هم به جمع سازندگان بازی Beyond Good and Evil 2 پیوست

این استودیو سابقه کار روی مجموعه بازی‌های The Settlers و Anno را در کارنامه دارد.

موضوع ساخته شدن بازی Beyond Good and Evil 2 از مدت‌ها قبل با تصاویر و شایعاتی همراه بود تا اینکه سرانجام یوبی سافت (Ubisoft) در E3 2017 به شکل رسمی آن را معرفی کرد. ولی بازی همچنان در مراحل اولیه تولید به سر می‌برد و به نظر می‌رسد با پروژه عظیمی طرف هستیم که نیازمند نیروهای بیشتری برای ادامه کار است.

اکنون بعد از اضافه شدن شعبه‌های بارسلونا، صوفیه و بوردو به سازندگان اصلی بازی یعنی شعبه مون‌پلیه یوبیسافت (Ubisoft Montpellier)، در جدیدترین اخبار بازی متوجه شدیم که شعبه دیگری از این کمپانی به نام Ubisoft Blue Byte هم به تولید این بازی کمک خواهد کرد.

هر چند استودیو بلو بایت جزو بزرگ‌ترین زیرمجموعه‌های یوبیسافت نیست، ولی این روزها در حال قدرت گرفتن است و می‌توانیم به آینده آن زیر نظر یوبیسافت امیدوار باشیم؛ استودیویی قدیمی که کار خود را از سال ۱۹۸۸ شروع کرد، مجموعه بازی‌هایی مثل The Settlers، Black Isle و Anno را در کارنامه دارد و این روزها در تولید سایر آثار یوبیسافت هم کمک می‌کند.

با وجود همکاری پنج استودیو در ساخت Beyond Good and Evil 2، همچنان زمان زیادی تا انتشار این اثر میشل انسل باقی مانده است و حتی پلتفرم‌های آن هم به شکل رسمی معرفی نشده‌اند؛ موضوعی که ممکن است نشان‌دهنده تصمیم سازندگان بازی برای عرضه آن روی کنسول‌های نسل بعد باشد.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده