// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۱

نسخه غربی بازی Lapis x Labyrinth در رویداد Kinda Funny Games معرفی شد

در جریان رویداد Kinda Funny Games استودیو Nippon Ichi Software اعلام کرد که بازی Lapis x Labyrinth در تابستان ۲۰۱۹ برای کاربران غربی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود.

Lapis x Labyrinth یک بازی 2.5 بعدی سایداسکرولینگ با المان‌های اکشن نقش‌آفرینی است که بازیکنان در آن باید در سیاه‌چال‌های مختلف به مبارزه بپردازند. بازیکنان با استفاده از هشت کلاس مختلفی که در اختیارشان قرار می‌گیرد بایستی یک گروه چهار نفره از شخصیت‌ها تشکیل دهند و آن‌ها را روی یکدیگر بچینند. در بازی این ستون ایجاد شده «Dango» نام دارد و از یک غذای ژاپنی با همین نام الهام گرفته شده است. در بازی Lapis x Labyrinth هر کلاس بنا به موقعیتی که در Dango دارد حمله متفاوتی خواهد داشت و بازیکنان باید برای رسیدن به هدف و پیدا کردن گنج، سیاه‌چال‌ها را طبقه به طبقه جست‌وجو کنند، هیولاها را شکست دهند و کریستال‌ها را نابود کنند. رویکرد اصلی بازی بر این اساس است که هرچه بازیکنان بیشتر خطر کنند، می‌توانند به جوایز ارزشمند بیشتری دسترسی پیدا کنند؛ یعنی بازیکنان هرچه به طبقات پایین‌تر بروند گنج‌های ارزشمندتر و بیشتری در انتظار آن‌ها خواهد بود، اما از طرف دیگر با هیولاهای قوی‌تری روبه‌رو می‌شوند. همچنین لازم به ذکر است که اگر مدت زیادی در یک طبقه گشت و گذار کنید، هیولاهای نامرئی به سراغ‌تان خواهند آمد و باعث می‌شوند مجبور به ترک آن طبقه شوید.

در جریان رویداد Kinda Funny Games استودیو نیپون ایچـی یک تریلر با زبان انگلیسی از بازی منتشر کرده است که می‌توان گشت و گذار در سیاه‌چال‌ها، کلاس شخصیت‌ها، حالت Fever Mode و موارد دیگری را در آن مشاهده کرد. بازی Lapis x Labyrinth در تاریخ ۲۹ نوامبر (۸ آذر ماه) در کشور ژاپن با نام Lapis x Labyrinth برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر شد. سایت Nippon Ichi Software America در صفحه توضیحات بازی این‌چنین نوشته است:

ستون شخصیت‌ها را ایجاد کنید، حمله کنید و جایزه بگیرید! بازی اکشن نقش‌آفرینی Lapis x Labyrinth شما را در نقش یک شکارچی گنج قرار می‌دهد که باید برای به‌دست آوردن گنج‌های ارزشمندتر با دشمنان و خطرات بزرگ‌تر روبه‌رو شوید! آیا توانایی این را دارید تا از میان انبوهی از هیولاها عبور کنید تا به جوایزی فرای تصوراتتان دست پیدا کنید؟

بازی از سال ۲۰۱۹ میلادی در اختیار کابران غربی کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ قرار خواهد گرفت. زمانی که یک روستای آشفته روزهای سختش را پشت سر می‌گذارد و نیاز ضروری به کمک دارد، تنها یک راه حل وجود دارد: همرزمان‌تان را جمع کنید، وارد هزارتوی زیرین جنگل طلایی شوید و شمع‌های طلایی و گنج‌های درون آن را به‌دست آورید! شما برای پشت سر گذاشتن خطرات پیش‌رو به شجاعت و شهامت زیادی نیاز دارید، اما گنجی که انتظار شما را می‌کشد قطعا ارزشش را دارد.

همچنین در این بازی می‌توانید تیم خود را با بیش از ۴۰۰۰ ترکیب مختلف شخصی‌سازی و سپس از مکانیزم‌های مختلف استفاده کنید تا حمله‌های هماهنگ انجام دهید. زمانی که به اندازه کافی خرابی به بار آوردید حالت انفجاری Fever Mode را آزاد کنید تا همه چیز را به هم بریزید! این بازی ماجراجویی با ۸ کلاس شخصیتی مختلف، نبردهای نفس‌گیر با هیولاها و گرافیکی زیبا و چشم‌گیر تجربه‌ای ناب را در اختیار شما قرار می‌دهد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده