نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

بسته الحاقی Kinda Funny بازی Guacamelee! 2 معرفی شد

سازندگان بازی Guacamelee! 2 یک DLC جدید با نام Kinda Funny برای آن معرفی کرده‌اند که البته روی برخی پلتفرم‌ها منتشر هم شده است. 

Guacamelee! 2 جزو بازی‌های موفق سال ۲۰۱۸ بود که توانست اثری سرگرم‌کننده در سبک اکشن/پلتفرمر و مترویدونیا در اختیار علاقه‌مندان قرار بدهد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی سازندگان این اثر در استودیو Drinkbox یک DLC جدید با نام Kinda Funny برای بازی معرفی کرده‌اند که ظاهر جدیدی برای شخصیت‌ها اضافه می‌کند. 

این DLC در جریان رویداد Kinda Funny Games Showcase معرفی شد و حتی اسم آن هم برگرفته از این رویداد است. این بسته دو پوشش جدید Shirtless Arachnid Man و Portillo را به بازی اضافه می‌کند که حالتی نسبتا طنزآمیز دارند و البته می‌توانند تنوع خوبی به بازی ببخشند. این ظاهر‌ها برای نسخه‌های پلی استیشین 4 و پی سی بازی در دسترس قرار گرفته‌اند و به‌زودی برای نسخه‌های ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شوند. 

همان‌طور که اشاره کردیم، این ساخته استودیو درینک‌باکس جزو بازی‌های موفق امسال بود؛ به طوریکه زومجی هم در بررسی بازی Guacamelee! 2 نمره ۸.۵ را برای آن در نظر گرفت و برای آشنایی بیش‌تر با بازی، می‌توانید خلاصه این بررسی را بخوانید:

بازی Guacamelee 2، اثری زیبا، سرگرم‌کننده و رنگارنگ است که با محتوای پرتعدادش همواره جذابیت خود را حفظ می‌کند. با این حال نبود حالت چندنفره آنلاین، نبود چالش مورد انتظار و به ویژه عدم صداگذاری شخصیت‌ها،‌ باعث شده است تا بازی از آنچه به عنوان یک اثر مترویدوینیای سریع انتظار داریم فاصله بگیرد و شاید نتواند عاشقان این سبک را راضی کند. فارغ از مسائلی که می‌توانست نباشد، گوآکا میله ۲ هنوز هم یک بازی سرعتی با کلی کمبوهای متنوع است که تا لحظه آخر تکراری نمی‌شوند و گیم‌پلی جذاب را ارائه می‌دهند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده