نویسنده: حمزه سروری
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۸

شایعه: بازی Star Wars: Jedi Fallen Order در نوامبر 2019 منتشر می‌شود

اعلامیه‌ای نسبتاً معتبر در ردیت ادعا می‌کند بازی Star Wars: Jedi Fallen Order در اواسط پاییز سال آینده منتشر می‌شود. با زومجی همراه باشید.

پروژه‌ی مورد انتظار Star Wars: Jedi Fallen Order که در سبک اکشن-ماجراجویی توسط استودیو Respawn Entertainment در حال ساخته شدن است، به‌دلیل عدم وجود اطلاعات کافی پیرامون آن کاملاً در هاله‌ای از ابهام و اسرار قرار گرفته است و این در حالی است که معرفی اولیه‌ی بازی به سال ۲۰۱۶ بازمی‌‌گردد. 

از سال ۲۰۱۶ تاکنون تنها اطلاعاتی که طرفداران به‌دست آورده‌اند نام بازی و بازه «تعطیلات آخر سال ۲۰۱۹» برای تاریخ انتشار در طی همایش EA Play 2018 بوده است که همچنین در آن وعده‌ی اطلاعات بیشتری در آوریل ۲۰۱۹ (فروردین-اردیبهشت ۱۳۹۸) هم داده شد. به‌جز این اطلاعات، تمام چیزهای دیگری که می‌توان پیرامون بازی Star Wars: Jedi Fallen Order یافت تنها شایعات بسیاری است که هر روز هم به شمار آن‌ها اضافه می‌شود.  

معمولاً مطالبی که در ردیت بدون هیچ پشتوانه‌ی معتبری مطرح می‌شوند باید نادیده گرفته‌ شوند اما در مطلبی که اخیراً آن‍جا پست شده است و به‌نظر می‌توان برایش اعتباری هرچند کم قائل شد، اطلاعاتی وجود دارد که نمی‌توان از آن چشم پوشید. 

فردی با نام کاربری Xyzsvtabc در ساب‌ردیت r/StarWarsLeaks اطلاعاتی به‌ظاهر بی‌اساس از پروژ‌ه‌های مختلف استار وارز پست کرده بود که مطابق انتظار با موجی از بدبینی و اتهام از سوی طرفداران این سری روبه‌رو شد. با این حال و با گذر زمان، یکی از منابع معتبر در انجمن‌های مربوط استار وارز در طی مقاله‌ای اظهار کرد که اطلاعات به‌دست آمده توسط او از Star Wars: Episode IX با اطلاعات آن پستِ ردیت هم‌خوانی دارد.

البته این بدان معنا نیست که تمام گفته‌های او تماماً قابل اعتنا هستند، اما به هر حال هم‌خوانی قسمتی از اطلاعات آن را از باقی شایعات بی‌اساس معتبرتر می‌کند. در طی این پست اشاره شده است که بازی Star Wars: Jedi Fallen Order در نوامبر ۲۰۱۹ (آبان-آذر ۱۳۹۸) عرضه خواهد شد. علاوه‌بر این آن کاربر اعلام کرده که داستان این نسخه پنج سال بعد از اتفاقات Episode III: Revenge of the Sith به‌وقوع خواهد پیوست و شخصیت اصلی هم کسی به نام Cal است. طبق این گفته‌ها Cal پاداوانی (سربازهای کارآموز «نیرو» در سری استار وارز پاداوان نام دارند) است که از نبردهای Order 66 جان سالم به در برده است و قصد دارد باقی‌مانده‌های Jedi را نابود کند. همچنین Cal استاد زنی دارد که Ceres نام دارد.

درباره‌ی دیگر شخصیت‌ها هم چنین توضیح داده شده است:

تنها چیزی که از صحبت درباره‌ی دیگر شخصیت‌ها به‌یاد می‌آورم شخصیت‌هایی بود که از کمیک‌ها به بازی اضافه می‌شوند. آیا آن‌ها اشاراتی به خواهر دوم و خواهر نهم داشتند؟ مفتش‌های عقاید؟ ای کاش می‌توانستم به‌یاد آورم؛ آن‌ها آرت‌ورک‌های بسیار زیادی نشانم دادند. 

ادعا می‌شود که این اطلاعات در بازاریابی‌های انجام شده توسط کمپانی دیزنی به بیرون درز کرده‌اند.

دوباره باید گفت که این‌ها تنها در حد شایعه هستند و همانند شایعه با آن‌ها برخورد بکنید! هرچند که به‌نظر می‌رسد کاربر فاش‌کننده علاوه بر صحت گفته‌هایش نزد انجمن طرفداران، پیش از این افشاسازی‌هایی صحیح از فیلم‌های مارول هم داشته است و کارنامه‌ی او چندان کم‌رونق نیست. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده