نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

نسخه‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی Battle Princess Madelyn تاخیر خورد

برخلاف کاربران ایکس باکس وان و کامپیوتر که از امروز به بازی Battle Princess Madelyn دسترسی دارند، کاربران نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 باید زمان بیشتری را برای تجربه آن منتظر بمانند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی Hound Picked Games در اطلاعیه مطبوعاتی اخیر خود از تاخیر نسخه‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ بازی Battle Princess Madelyn خبر داده است. با این حال، طبق اعلام قبلی، نسخه‌های ایکس باکس وان و کامپیوتر بازی امروز منتشر می‌شوند.

بازی Battle Princess Madelyn که به خاطر موفقیت در کمپین کیک استارتر توجه زیادی را به خود جلب کرد، برای انتشار در تاریخ ۱۵ آذر (۶ دسامبر) برای کامپیوتر، ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ و در سال ۲۰۱۹ برای پلی استیشن ویتا و نینتندو Wii U برنامه‌ریزی شده بود. با این حال، این بازی امروز تنها در دسترس کاربران کامپیوتر و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد و نسخه‌های نینتندو سوییچ و پلی استیشن 4 یک هفته بعد از راه خواهند رسید. تابه‌حال، تاریخ انتشار رسمی نسخه‌های مذکور اعلام نشده است و در بیانیه‌ی استودیو Battle Princess Madelyn آمده است:

این به خاطر کمک و همیاری بازیکنان از طریق بازخوردهای دریافتی محقق شده است و اعمال یک بسته بروزرسانی، این بازی را بیش از پیش برجسته و عالی می‌کند.

اگر درباره این بازی اطلاع ندارید باید بگوییم که بازی Battle Princess Madelyn اثری اکشن و دوبعدی است که داستان مادلین و سگ شبح مانندش فریتزی را روایت می‌کند. این دو کاراکتر سعی دارند که خانواده‌‌ ربوده شده خود را نجات دهند و اهریمنی که به دنیای بازی راه یافته است، مغلوب سازند.

این اولین باری نیست که بازی Battle Princess Madelyn با تاخیر مواجه می‌شود، چرا که این بازی برای انتشار در اوایل سال ۲۰۱۸ برنامه‌ریزی شده بود، ولی تاخیر به وجود آمده مانع از تحقق این امر شد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده