نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Ninja Gaiden و دو بازی دیگر از کنسول NES به نینتندو سوییچ آنلاین اضافه می‌شوند

مشترکان سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در انتهای ماه جاری قادر به تجربه بازی‌های Ninja Gaiden ،Adventures of Lolo و Wario's Woods خواهند بود.

سرویس نینتندو سوییچ آنلاین که در شهریور ماه سال جاری معرفی شد، نه تنها امکان تجربه آنلاین بازی‌ها را برای کاربران کنسول هیبریدی نینتندو فراهم می‌کند، بلکه به مشترکان اجازه می‌دهد که به صورت رایگان به تجربه مجموعه‌ای از بازی‌های کلاسیک کنسول NES بپردازند؛ مجموعه‌ای که رفته رفته بازی‌های جدیدی به آن اضافه می‌شود و بنابر تازه‌ترین اخبار بازی، در انتهای ماه جاری شاهد راهیابی بازی‌های جدیدی به آن خواهیم بود.

کمپانی نینتندو اعلام کرد که در تاریخ ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر) سه بازی تازه از کنسول NES به فهرست بازی‌های سرویس Nintendo Switch Online اضافه خواهند شد. مشترکان این سرویس در تاریخ مذکور به بازی Adventures of Lolo، بازی Ninja Gaiden و بازی Wario’s Woods دسترسی پیدا می‌کنند. همچنین طبق گفته کمپانی نینتندو، بازی‌های دیگری از کنسول NES در ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی-بهمن) به فهرست بازی‌های سرویس نینتندو سوییچ آنلاین اضافه می‌شوند.

افزون بر این، کمپانی نینتندو از ارسال اولین سری از کنترلرهای Nintendo Entertainment System Joy-Con که منحصرا برای مشترکان سرویس نینتندو سوییچ آنلاین در دسترس است، از هفته آینده برای خریداران خبر داد. کمپانی نینتندو از زمان شروع به کار سرویس نینتندو سوییچ آنلاین تا به حال، بازی‌های مختلفی از کنسول NES را به فهرست بازی‌های این سرویس اضافه کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به بازی Super Mario Bros، بازی Ice Climber و بازی Donkey Kong اشاره کرد. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده