نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۶

مجموع عرضه و فروش دیجیتال بازی NieR: Automata از سه و نیم میلیون نسخه عبور کرد

مجموع فروش دیجیتالی و عرضه فیزیکی بازی NieR: Automata از ۳.۵ میلیون واحد گذر کرد که سهم منطقه آسیا روی PS4 از آن به‌تنهایی یک میلیون نسخه بوده است.

بنا به گزارش Square Enix، مجموع عرضه‌ی نسخه‌های فیزیکی و فروش دیجیتالی بازی NieR: Automata از عدد سه و نیم میلیون هم گذر کرده است. در ادامه‌ی این خبر، این ناشر بزرگ اذعان کرد که جمعا بیش از یک میلیون نسخه‌ از این بازی تنها برای کنسول PS4 در منطقه‌ی آسیا در قالب دیسک عرضه یا به شکل دیجیتالی خریداری شده است.

این خبر شِش ماه بعد از عرضه‌ی NieR: Automata روی کنسول Xbox One و دو سال بعد از انتشار آن برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر اعلام شده است. کمی پیش از عرضه‌ی این اثر برای کنسول Xbox One، اخبار حاکی از فروش سه میلیون نسخه‌ای این بازی بودند.

NieR: Automata در بیست و سوم فوریه ۲۰۱۷ (۵ اسفند ۹۵) در ژاپن برای کنسول PS4 منتشر شد، در هفتم مارس همان سال (۱۷ اسفند ۹۵) نسخه‌ی پلی استیشن 4 آن به آمریکای شمالی آمد و تنها بعد از گذشت سه روز این بازی به اروپا نیز راه یافت. نسخه‌ی کامپیوتر این بازی در هفدهم مارس ۲۰۱۷ (۲۷ اسفند ۹۵) به صورت جهانی عرضه شد و نهایتا یک سال بعد در مورخ بیست و ششم ژوئن ۲۰۱۸ (۵ تیر ۹۷) بازی NieR: Automata برای کنسول ایکس باکس وان نیز منتشر شد.


منبع Gematsu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده