نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۸

اطلاعات و تصاویری جدید از جزیره Endless War بازی Dragon Quest Builders 2 منتشر شد

Endless War یکی از جزیره‌های بزرگ Dragon Quest Builders 2 است که در آن، برای بازسازی یک حکومت نابود شده و قلعه‌ی بسیار بزرگش تلاش خواهیم کرد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، تصاویری جدید از بازی Dragon Quest Builders 2 منتشر شده است. این تصاویر، یکی از جزیره‌های بازی را که Endless War نام دارد نمایش می‌دهد که سازندگان بازی، اطلاعاتی جالب را از آن منتشر کرده‌اند.

پادشاهی این جزیره طی حمله‌ی موجودی با نام Hargon Sect از بین رفته و این شما هستید که همراه با NPCهای بازی، این پادشاهی و قلعه‌ی بزرگی را که در آن قرار دارد بازسازی خواهید کرد. از آن‌جایی که قلعه‌ی مذکور بسیار بزرگ است و بازسازی آن به‌تنهایی خیلی وقت‌گیر است، باید در این جزیره دنبال طرح‌ها و مواد اولیه‌ی لازم برای ساختش بگردید و برای بازسازی آن، از NPCهای حاضر در جزیره کمک بگیرید. شما می‌توانید از NPCهای موجود در بازی، در کارهایی مثل کشاورزی و ساخت و ساز ساختمان و قلعه و موارد این‌چنینی کمک بگیرید؛ به این صورت که شما طرح ساختمان‌ موردنظرتان را به یک NPC می‌دهید و این شخص خودش مواد لازم برای ساخت ساختمان را از جایی که در آن ذخیره کرده‌اید، برخواهد داشت و به ساخت و ساز خواهد پرداخت. میزان مواد اولیه‌ی مورد نیاز برای هر ساختمان در یک منوی به‌خصوص نمایش داده می‌شود.

طی مدت زمانی که در جزیره‌ی Endless War حاضر و مشغول به ساخت و ساز هستید، با Hargon Sect که پادشاهی و قلعه‌ی بزرگ جزیره را نابود کرده بود، مواجه می‌شوید. شما می‌توانید از راه‌های مختلف با حملات Hargon Sect مقابله کنید؛ از ساخت دیوارهای بزرگ گرفته تا تله‌های آتشین، همه و همه در دسترس شما هستند تا بتوانید با دشمنان حاضر در بازی مبارزه کنید.

قسمت‌های مختلف جزیره که گذرتان به آن‌ها خواهد افتاد، آب و هوای یکسانی ندارند و باید خودتان را با روبه‌رو شدن با خطرهای طبیعی مختلف مثل رعد و برق، طوفان و موارد این‌چنینی آماده کنید.

دموی قابل بازی Dragon Quest Builders 2 در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) در فروشگاه پلی استیشن (در منطقه‌ی ژاپن) و فروشگاه الکترونیکی نینتندو منتشر خواهد شد. گفتنی است که بازیکنان این بازی، بدون نیاز به تجربه‌ی بازی روی یک پلتفرم یکسان، می‌توانند به جزیره‌هایی که ساخته‌اند سر بزنند و عکس‌هایی را که گرفته‌اند با یکدیگر به‌اشتراک بگذارند.

بازی Dragon Quest Builders 2، ساخته‌ی کمپانی اسکوئر انیکس در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر) راهی پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ خواهد شد. در ادامه شما را به تماشای جدیدترین تصاویر منتشر شده از این بازی دعوت می‌کنم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده