// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۲

بازی Cooking Simulator معرفی شد

استودیو Wastelands Interactive با انتشار یک تریلر، از محصول جدید خود یعنی بازی Cooking Simulator رونمایی کرد.

اگر جزو آن دسته از بازیکنانی هستید که از تجربه سری بازی‌های Overcooked لذت برده‌اید، اما در عین حال به دنبال تجربه‌ای واقع‌گرایانه و تصور خود به جای افراد شناخته‌شده‌ای همچون گوردون رمزی هستید، بازی Cooking Simulator به عنوان محصول جدید استودیو Wastelands Interactive که ساخت بازی‌هایی از جمله Worlds of Magic ،Planar Conquest و Strategic War in Europe را در کارنامه دارد، مناسب شما خواهد بود.

در بازی مذکور مسئولیت آشپزخانه بر عهده بازیکنان قرار می‌گیرد و در کنار پخت غذا، باید روی نظافت و سرویس لوازم نیز نظارت داشته باشند. پخت غذا‌های مختلف چندان ساده نیست و به کمک آموزش‌های موجود در حالت Cooking School می‌توانید نحوه پخت را بیاموزید. بازی Cooking Simulator دارای حالت Career است که در قالب آن می‌توانید برای تبدیل شدن به برترین آشپز جهان تلاش کنید. طراحی آشپز‌خانه واقع‌گرایانه است و امکان شخصی‌سازی آن وجود دارد. استودیو سازنده طیف گسترده‌ای از وسایل آشپزخانه را که مواردی مثل اجاق گاز و ظروف مختلف را شامل می‌شود، در اختیار بازیکنان قرار داده است. علاوه بر این بیش از ۱۲۰ ماده اولیه مانند سبزیجات، گوشت و ماهی در بازی وجود دارد که در ۶۰ دستور پخت مختلف می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

علاوه بر حالت‌های ذکر شده، بازی Cooking Simulator دارای حالت سندباکس خواهد بود که به واسطه آن به بازیکنان آزادی عمل و کنترل کامل بخش‌های مختلف آشپزخانه داده می‌شود. همچنین امکان انجام کار‌هایی همچون آشپزی در جاذبه صفر یا ساخت برجی از سبزیجات روی آتش وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های این اثر می‌توان به فیزیک واقع‌گرایانه بازی که فرصت‌های متعددی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد، اشاره کرد. بازی Cooking Simulator تجربه‌ای تک‌نفره خواهد بود که در ۶ زبان مختلف عرضه خواهد شد. تریلر معرفی این بازی را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Cooking Simulator که توسط استودیو Wastelands Interactive ساخته شده است و کمپانی Playway SA وظیفه انتشار آن را بر عهده دارد، در اوایل سال ۲۰۱۹ روی پلتفرم پی سی عرضه می‌شود. برای دریافت جزئیات تکمیلی این بازی از جمله سیستم موردنیاز برای اجرای آن می‌توانید به صفحه مربوطه در فروشگاه استیم مراجعه کنید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده