نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۳

بازی The Crew 2 هفته آینده میزبان حالت PvP می‌شود

آپدیت بزرگ ماه دسامبر بازی The Crew 2 حالت PvP را همراه با چند نقشه، رویداد، ماشین و حالت جدید به بازی اضافه خواهد کرد.

حدود پنج ماه پیش که یوبیسافت بازی The Crew 2 را منتشر کرد، اعلام کرد که با انتشار یک آپدیت، بخش چندنفره و رقابتی را به بازی اضافه خواهد کرد. حالا به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، اطلاعاتی تازه از آپدیت ماه دسامبر بازی The Crew 2 منتشر شده است. این آپدیت که دومین آپدیت بزرگ بازی است، بخش چندنفره و PvP را به بازی اضافه می‌کند و در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر) در دسترس کاربران ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی قرار خواهد گرفت.

حالت چندنفره و رقابتی بازی به‌صورت هم‌زمان در هر Session از هشت بازیکن پشتیبانی می‌کند و بازیکنان با ورود به این بخش، بازی را از سطح Rookie (تازه‌کار) آغاز خواهند کرد. رویدادها و حالات مختلف بازی از مواردی هستند که بخش چندنفره‌ی The Crew 2 قرار است در دسترس بازیکنان قرار بدهد. گفتنی است بخشی با نام Leagues در حالت رقابتی بازی وجود دارد که جوایزش نسبت به دیگر حالات بازی، جذاب‌تر هستند.

دو حالت جدید تا به امروز برای بخش چندنفره‌ی بازی معرفی شده است: Demolition Derby و The Bonneville Salt Flat. در قسمت Demolition Derby همانطور که از اسمش هم پیدا است، باید ماشین دیگر رقیب‌های خود را از بین ببرید. چهار ماشین و دو نقشه‌ی جدید همراه با این حالت به بازی اضافه خواهد شد. نقشه‌های این بخش از بازی هر کدام ویژگی‌های به‌خصوص خود را خواهند داشت.

حالت The Bonneville Salt Flat تله‌ها و موانعی مرگبار را برای بازیکنان ترتیب داده و اگر می‌خواهید آن را با موفقیت پشت سر بگذارید، باید از هرکدام از موانع کشنده آن به بهترین شکل ممکن عبور کنید. آپدیت دسامبر بازی The Crew 2 به شما اجازه می‌دهد تا از خودروهای بخش‌های جدید بازی بتوانید در قسمت Free Mode هم استفاده بکنید.

بازی The Crew 2، ساخته‌ی استودیو Ivory Tower و یوبی سافت را همین الان می‌توانید روی ایکس‌باکس وان، پی‌سی و پلی‌استیشن 4 تجربه کنید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده