// پنجشنبه, ۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۸

بازی جدید آبسیدین در The Game Awards 2018 معرفی می‌شود

با توجه به عکس‌های منتشر شده در وبسایت آبسیدین اینترتینمنت، به‌نظر می‌رسد در نمایشگاه The Game Awards 2018 شاهد رونمایی از بازی جدید آن‌ها هستیم.

در جریان رویداد The Game Awards 2018 بیش از ۱۰ بازی جدید معرفی خواهد شد و با بزرگ‌ترین رویداد جوایز بازی چند دوره‌ی اخیر روبه‌رو هستیم. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو آبسیدین اینترتینمنت (Obsidian Entertainment) که به‌تازگی توسط کمپانی مایکروسافت خریداری شده است، دو تصویر جدید را در وبسایت خود قرار داد.

این تصاویر در واقع یک روزشمار برای آغاز رویداد جوایز بازی 2018 هستند و روی بنر منتشر شده نوشته شده است که استودیو آبسیدین در این رویداد پیام ویژه‌ای برای هواداران و مخاطبان بازی‌های ویدیویی دارد. از این رو احتمال می‌رود در TGA 2018 شاهد رونمایی از بازی جدید استودیو آبسیدین اینترتینمنت باشیم. در این میان اشاره کنم که استودیو آبسیدین قبل از اینکه توسط کمپانی مایکروسافت خریداری شود، با همکاری Private Division (بخش نشر بازی‌های مستقل تیک-تو اینتراکتیو) در حال ساخت یک بازی نقش آفرینی بوده است. بنابراین بعید به نظر می‌رسد که این بازی به صورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس وان منتشر شد و مشخص نشده است که آیا کمپانی مایکروسافت حق نشر این بازی را هم خریده است یا خیر. با تمام این تفاسیر باید تا رویداد The Game Awards 2018 که صبح ۱۶ آذر برگزار می‌شود، منتظر بمانیم. نظر شما کاربران زومجی چیست؟

تیزر استودیو آبسیدین

تیزر استودیو آبسیدین

تیزر استودیو آبسیدین

تیزر استودیو آبسیدین


منبع Onlysp
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده