نویسنده: حمزه سروری
// چهار شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۵

جزئیات آپدیت های بعدی بازی Fallout 76 مشخص شد

کمپانی بتسدا قصد دارد برای مدتی طولانی بازی Fallout 76 را حمایت کند. برای اطلاعات بیشتر با زومجی همراه باشید.

کمپانی بتسدا اعلام کرد در ماه آذر دو آپدیت بزرگ برای بازی Fallout 76 در راه خواهد بود و اولین آن‌ها ۴ دسامبر (۱۳ آذر) منتشر می‌شود. این آپدیت محدودیت فعلی انبار را افزایش می‌دهد، بسیاری از باگ‌ها را از بین می‌برد، عملکرد و ثبات کیفی را بهبود می‌بخشد و چند تغییر برای بالانس کلی بازی به‌وجود می‌آورد.

محدودیت انبار فعلاً از ۴۰۰ به ۶۰۰ ارتقا پیدا می‌کند. Bethesda گفته است پس از بررسی‌های بیشتر اگر متوجه شود تغییرِ بیشتر، تأثیری منفی به روی ثبات بازی نمی‌گذارد این مقدار را افزایش می‌دهد. همچنین تغییر دیگری که با این آپدیت متوجه فال اوت 76 می‌شود، مربوط به لوت به‌دست آمده از باس‌فایت‌ها است؛ با شکست دادن باس‌ها بازیکنان دو یا سه آیتم مهم دریافت خواهند کرد. یکی از باگ‌های اعصاب خردکن بازی یعنی گیر افتادن در «پاور آرمور» برطرف خواهد شد و علاوه‌براین آن‌هایی که به‌دلیل حمل بیش از حد آیتم‌ها می‌میرند به‌جای Vault 76 در نزدیکی همان محل زنده می‌شوند. 

های‌لایت‌های آپدیت ۱۳ آذر که توسط بتسدا اعلام شده است، به‌شرح زیر است:

  • افزایش محدودیت انبار: ما می‌دانیم که شما ممکن است برای تنظیم نبودن محدودیت انبار کنجکاو شده باشید؛ خوشحال می‌شویم که بگوییم این محدودیت از ۴۰۰ به ۶۰۰ افزایش داشته است.
  • لوت باس‌فایت‌ها: بازیکنان پس از پای درآوردن باس‌ها دو یا سه آیتم بسته به درجه‌ی سختی باس و سطح خود، دریافت خواهند کرد.
  • تأثیرات Cryolator: کسانی که توسط سلاح Cryolator مورد ضرب قرار می‌گیرند، بسته به تعداد ضربه‌ها به ترتیب ابتدا سرد می‌شوند، سپس سرمازده و نهایتاً منجمد می‌شوند. همچنین کاهش سرعت حرکت پس از مورد حمله قرار گرفتن با این سلاح از ۲ ساعت به ۳۰ ثانیه کاهش یافته است.
  • محل زنده شدن پس از مرگ به علت حمل بیش از حد: کسانی که که پس از حمل آیتم‌های زیاد و سنگین می‌مردند به‌جای Vault 76 می‌توانند در نزدیک‌ترین نشانگر کشف‌شده در نقشه زنده شوند.
  • گیرافتادن در پاور آرمور: ما بر مشکلی که باعث گیرافتادن بازیکنان در پاور آرمور می‌شد با این آپدیت فائق آمده‌ایم و در تلاش برای بازشناسی مشکلات مازادِ به‌وجود آمده از این باگ هستیم.

آپدیت کامل و پربارتر کمی دیرتر عرضه می‌شود. این آپدیت که برای ۱۱ دسامبر (۲۰ آذر) برنامه‌ریزی شده با خود قابلیت چت به‌صورت «بگیر و صحبت کن» (Push-to-talk) را برای کاربران پی‌سی می‌آورد و علاوه‌‌براین بازیکنان می‌توانند تخصص خود را پس از لِوِل ۵۰ هم ارتقا دهند. با این آپدیت آیتم جدیدی برای کمپ به نام «بولدوزر» نیز به Fallout 76 اضافه خواهد شد. 

های‌لایت‌های آپدیت ۲۰ آذر به شرح زیر است:

  • اضافات برای نسخه‌ی پی‌سی: قابلیت چت کردن به‌صورت بگیر و صحبت کن، حمایت از رزولوشن ۲۱:۹ و شاخه‌ای جدید در قسمت تنظیمات دیداری، همگی با این آپدیت به نسخه‌ی پی‌سی اضافه می‌شوند. 
  • ارتقای تخصص: پس از رسیدن به لول ۵۰ قادر خواهید بود بین کارت Perk جدید یا رسیدن به نقطه‌ی «ویژه» از تخصصی که قبل‌تر انتخاب کرده بودید، یکی را برگزینید. 
  • جایگیری کمپ هنگام ورود به سرور: هنگام ورود به یک سرور، کمپ شما از این به بعد وقتی کسی محل آن را تصاحب کرده است طرح‌ریزی و ذخیره نمی‌شود اما اگر خواستید محل جدیدی برای کمپ خود در آن نقشه بیابید مانعی وجود ندارد؛ هرچند اگر بخواهید می‌توانید به سرورهایی بروید که در آن‌ها محل قرارگیری کمپ شما خالی و آزاد است. 
  • بولدوزر: بولدوزر نام قابلیت جدیدی در بخش کمپ است که اجازه می‌دهد تا شما درخت‌های کوچک، سنگ‌ها و دیگر سدهای موجود در محوطه را پاک‌سازی کنید تا آسان‌تر بتوانید کمپ‌تان را بسازید و گسترش بدهید.

گفتنی است که Bethesda از حجم بسیار زیاد آپدیت اولیه که حدود ۴۰ گیگابایت بود آگاه است و قصد دارد آپدیت‌های بعدی را در حجم کم‌تر ارائه دهد. با این حال بتسدا هیچ اطلاعاتی در رابطه با حجم آپدیت‌های پیش‌رو در اختیار مخاطبان قرار نداده و تنها به گفته‌ی زیر بسنده کرده است:

ما صدای شما را می‌شنویم و در تلاش هستیم حجم آپدیت‌ها را کاهش دهیم تا شما هرچه‌ زودتر به داخل بازی برگردید!

بازی Fallout 76 مسلماْ در به ارث بردن میراث پرافتخار آثار پیشین بتسدا نزد منتقدان موفق نبود و هرگز نمی‌توان نام آن را هم‌رده‌ی دیگر شاهکارهای این شرکت قرار داد اما به‌نظر می‌رسد در حال حاضر میلیون‌ها نفر مشغول به بازی کردن آن هستند و بتسدا نیز قصد دارد تا چند سال آینده‌ حامی بازی‌اش باشد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده