// سه شنبه, ۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۶

بازی Football Manager 2019 برای سوییچ منتشر شد

کمپانی سگا در یک اقدام غافلگیر کننده بازی شبیه ساز مربی گری فوتبال Football Manager 2019 را برای نینتندو سوییچ منتشر کرد و در دسترس کاربران آن قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا (Sega) اعلام کرد که Football Manager 2019 Touch برای دارندگان کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است. هم‌اکنون تمامی کاربران دنیا، به غیر از بازیکنان آمریکایی، می‌توانند این بازی شبیه ساز مربیگری فوتبال را روی نینتندو سوییچ خود دانلود کنند و به مدیریت کردن تیم فوتبال خود بپردازند. از طرفی کاربران آمریکایی از تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر ماه) می‌توانند این بازی را روی کنسول‌ دستی نینتندو خود دانلود و تجربه کنند. سازندگان از دلیل تاخیر انتشار این بازی در منطقه آمریکا، اطلاعاتی منتشر نکرده‌اند و هنوز مشخص نشده‌ است که به چه دلیلی این محتوا دیر به دست کاربران آمریکایی می‌رسد.

جالب است بدانید که انتشار پورت نینتندو سوییچ بازی Football Manager 2019 به شکلی غافل‌گیر کننده صورت گرفت؛ چرا که سگا پیش‌تر این موضوع را علنی نکرده بود و تاریخ انتشاری نیز در این راستا به اشتراک گذاشته نشده بود. پورت سوییچ این بازی شامل تمامی بهبود‌هایی می‌شود که برای نسخه پی سی این بازی منتشر شده است. البته برخی از محتویات این اثر با توجه به عملکرد نینتندو سوییچ سبک‌تر شده است تا این کنسول بتواند آنها را پردازش کند.

بخش تمرین‌ بازی Football Manager 2019 به طور کلی بهینه‌سازی شده است و در این راستا کاربران می‌توانند کنترل بیشتری روی تیم فوتبال خود داشته باشند. همچنین در آن سو شیوه‌های تاکتیکی نیز به بازی اضافه شده است. این امر به این معنی است که حال شما می‌توانید تیم رویایی خود را همچون بارسلونا در این بازی طراحی کنید و از آن لذت ببرید. در انتها باید گفت که لیگ‌های بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگا 2 نیز برای اولین بار به این مجموعه راه پیدا کرده‌اند.

Football Manager 2019 یک بازی ورزشی است که در آن کاربران تیم‌های فوتبال خود را مربیگری می‌کنند. این بازی در استودیو اسپورتس اینتراکتیو (Sports Interactive) ساخته شده است و کمپانی سگا در نوامبر سال گذشته آن را برای کاربران پی سی و مک منتشر کرده بود. حال نیز شاهد پورت شدن این بازی برای نینتندو سوییچ هستیم.

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده