// یکشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

بازی Pokemon Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee بیش از ۳ میلیون نسخه فروش داشته است

کمپانی پوکمون با انتشار توییتی اعلام کرد که فروش بازی  Pokemon Let’s Go, Pikachu! and Let’s Go, Eevee! روی نینتندو سوییچ از مرز ۳ میلیون نسخه عبور کرده است.

پیش از عرضه بازی Pokemon Let's Go, Pikachu! and Let's Go Eevee بسیاری از طرفداران و همچنین سازندگان آن پیش‌بینی می‌کردند که این محصول بتواند عملکرد خوبی در بازار داشته باشد. حال پس از عرضه بازی، سازندگان آمار فروش این محصول را منتشر کرده‌اند که بیش از انتظارات آن‌ها بوده است.

در توییتی که سازندگان این محصول در کمپانی ژاپنی Pokemon منتشر کرده‌اند مشخص شد که بازی Let’s Go Pikachu و Let’s Go Eevee توانسته است مجموعا ۳ میلیون نسخه در اولین هفته عرضه‌اش فروش داشته باشد. در حالی که این بازی‌ها توانستند موفقیت چشمگیری در فروش سری بازی‌های Pokemon به دست بیاورند، همچنین توانست در تاریخ این مجموعه بیشترین فروش در اوایل هفته را روی نینتندو سوییچ داشته باشد.

فهرست بازی‌های انحصاری و قدرتمند کنسول نینتندو سوییچ با موفقیت بازی‌های Let’s Go Pikachu و Let’s Go Eevee گسترش پیدا کرد. پیش‌تر آثاری همچون The Legend of Zelda: Breath of the Wild و Super Mario Odyssey نیز در این راستا عملکرد مطلوبی از خود نشان دادند. حال باید منتظر عرضه یکی از بازی‌های مورد انتظار دیگر نینتندو یعنی Super Smash Bros. Ultimate بمانیم تا ببینیم این محصول موفق می‌شود همچون بازی‌های انحصاری پیشین فورش خوبی داشته باشد یا خیر.

بازی Pokemon Let’s Go Pikachu and Eevee در سبک نقش آفرینی در استودیو گیم فریک (Game Freak) ساخته شده است و کمپانی نینتندو و پوکمون آن را عرضه کرده‌اند. دو بازی یاد شده در واقع اولین محصول بزرگی هستند که از سری پوکمون برای کنسول‌ها ساخته شده است و به طور انحصاری برای نینتندو سوییچ در دسترس است. همچنین کنترل مخصوص این بازی نیز در بازار عرضه شده است که کاربران بتوانند تجربه متفاوت و جالب‌تری از این بازی داشته باشند.

نظرات خود را در مورد بازی Pokemon Let's Go, Pikachu! and Let's Go Eevee و موفقیت آن با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده