// شنبه, ۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

ساخته بعدی کارگردان God of War بازی بسیار بزرگی خواهد بود

دانکن جونز، کارگردان فیلم وارکرفت، در حساب کاربری توییتر خود نوشته است که بازی بعدی کوری بارلوگ، یک بازی بسیار با کیفیت و عالی خواهد بود.

بازی God of War در سال جاری توانست عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به‌نمایش بگذارد و از سوی منتقدان و کاربران بازخوردهای بسیار خوبی را دریافت کرد. حتی کوری بارلوگ، کارگردان بازی God of War، هم از این بازخوردها هیجان‌زده شد. حال سوال اصلی اینجا است که بازی بعدی استودیو سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica)، از نظر کیفیت در چه سطحی قرار دارد؟

طبق جیدترین اخبار بازی، به‌تازگی دانکن جونز، کارگردان فیلم وارکرفت و پسر دیوید بویی فقید، به دیدار کوری بارلوگ رفته است تا نظرش را در مورد یکی از فیلم‌نامه‌هایش بپرسد. در ادامه وی در حساب کاربری توییترش در مورد گفت‌وگوی خود و بارلوگ نوشته است. کوری بارلوگ در جریان گفت‌وگو با دانکن جونز گفته است که اگر فکر می‌کنید God of War یک شاهکار است، پس باید تا پروژه‌ی بعدی وی منتظر بمانید.

واقعا جذاب و جالب است که بدانیم بازی بعدی استودیو سانتا مونیکا چیست. آیا نسخه‌ی جدیدی از God of War را خواهیم دید یا آن‌ها سمت یک بازی کاملا جدید خواهند رفت؟ در جریان رویداد PAX West بود که کوری بارلوگ از ایده‌‌های ساخت یک بازی با پتانسیل بالا در مورد ابر قهرمان سوپرمن سخن گفته بود. یکی از آن‌ها در مورد دوران جوانی کلارک کنت بود. در آخر نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده