// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

نسخه Game of the YoRHa بازی NieR: Automata توسط ESRB فهرست شد

سیستم رده‌بندی سنی ESRB، اخیرا نسخه Game of the YoRHa بازی NieR: Automata را برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر لیست کرده است.

در فوریه سال ۲۰۱۷ بود که بازی NieR: Automata عرضه شد و توانست بازخوردهای خوبی را از سمت منتقدان و کاربران دریافت کند. همچنین علاقه‌مندان به شخصیت 2B، می‌توانند این شخصیت را در آینده در بازی Soul Calibur VI تجربه کنند. همچنین مشخص شده است که NieR: Automata تا پایان ماه ژوئن (تیر ماه) سه میلیون نسخه فروش داشته است. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد کمپانی اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی NieR: Automata، نسخه جدیدی از این بازی را برای مخاطبان در نظر گرفته است.

با توجه به سایت رده‌بندی سنی ESRB، نسخه Game of the YoRHa بازی NieR: Automata برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر لیست شده است. با توجه به این موضوع و لیست نشدن بازی برای ایکس باکس وان، احتمال دارد نسخه Game of the YoRHa، همان نسخه Become As Gods باشد که در گذشته برای کاربران Xbox One در دسترس قرار گرفته است. نسخه Become As Gods شامل تمامی بسته‌ الحاقی‌های می‌شود که برای بازی NieR: Automata در دسترس قرار گرفته است.

شاید نسخه Game of the YoRHa گزینه‌ی خوبی برای دارندگان بازی نباشد، اما آن دسته از کاربرانی که هنوز بازی NieR: Automata را تجربه نکرده‌اند، می‌توانند با خرید این نسخه اسکین‌های کاراکترهای بازی را هم در اختیار بگیرند. بازی NieR: Automata توانست از زومجی نمره‌ی ۹ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

Nier: Automata به معنای واقعی کلمه تعریف یک بازی ویدیویی است. پلاتینیوم گیمز اثری خلق کرده که قادر است برای ساعاتی طولانی شما را سرگرم کرده و حتی کاری کند که بلافاصله پس از تمام کردن بازی، دوباره آن را شروع کنید. چه عاشق بازی‌های ژاپنی باشید و از چه از آن‌ها متنفر باشید، Nier: Automata بازی‌ای است که حتما باید آن را تجربه کنید.


منبع AOTF
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده