// جمعه, ۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر گیم‌ پلی بازی Devil May Cry 5 با محوریت کاراکتر نیرو منتشر شد

در جریان جدیدترین قسمت برنامه Capcom TV، گیم‌پلی شخصیت نیرو و دویل بریکرهای وی به‌نمایش گذاشته شده است.

یکی از ویژگی‌های جدیدی که در بازی Devil May Cry 5 شاهد آن خواهیم بود، دویل بریکرها هستند. دویل بریکر نام بازوی مکانیکی است که توسط کاراکتر نیکو برای نیرو ساخته شده است و با پیشروی در خط داستانی، آن‌ها را دریافت می‌کنید. هر دویل بریکر مکانیزم مخصوص به خودش را دارد و بازیکنان با توجه به نحوه‌ی بازی کردن‌شان می‌توانند از این بازو‌های مکانیکی استفاده کنند.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، در جریان جدیدترین قسمت از برنامه Capcom TV، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، گیم‌پلی کاراکتر نیرو و نحوه کارکرد دویل بریکرهای بازی را نشان داده است. در این میان اشاره کنم که گیم‌پلی ضبط شده مربوط به نسخه ایکس باکس وان ایکس بازی است. همچنین در انتهای برنامه هم نحوه کارکرد دویل بریکرهای Ragtime، Tomboy، Helter Skelter و Rawhide شاهد هستیم.

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده از جدیدترین قسمت برنامه Capcom TV و بازی Devil May Cry 5 را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس ۲۰۱۹) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده