// سه شنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

اطلاعات جدیدی از اپراتورهای Operation Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege منتشر شد

Operation Wind Bastion بازی Rainbow Six Siege دارای دو اپراتور جدید به نام‌های نومد و کاید است که عضو گروه عملیاتی ژاندارمری سلطنتی هستند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی Rainbow Six Siege، در جریان فینال لیگ حرفه‌ای Rainbow Six Siege، اپراتورهای Operation Wind Bastion این بازی را به صورت کامل معرفی کرد که عوض گروه عملیاتی ژاندارمری سلطنتی مراکش هستند. در کنار معرفی دو اپراتور نومد و کاید، بازی Rainbow Six SIege میزبان یک نقشه‌ی جدید به نام Fortress خواهد بود که در مراکش قرار دارد.

کاید یک اپراتور تدافعی برای بازی به‌حساب می‌آید که دارای سه چنگال الکتریکی است. این چنگال‌ها قابلیت مغناطیسی کردن تجهیزات فلزی با محدوده کم را دارند. از این رو اگر بازیکنان از آن‌ها به درستی استفاده کنند، می‌توانند تجهیزاتی نظیر سیم‌های تیغ-شکل و شیلدهای مختلف بازی برق دار کنند. این در حالی است که اوپراتور نومد، یک اوپراتور تهاجمی به‌حساب می‌آید. وی دارای مین‌هایی است که از طریق آن‌ها می‌تواند در عملکرد دشمنان خلل ایجاد کند. زمانی که بازیکنان تیم حریف به مین‌های نومد نزدیک شوند، این مین‌ها منفجر شده و تعادل دشمنان را از بین می‌برد. همچنین برای مدتی نمی‌توانند از سلاح‌های خود استفاده کنند. از این رو بازیکنان می‌توانند از این ویژگی برای حمله کردن یا حتی دفاع کردن در شرایط خاص استفاده کنند.

متاسفانه یوبی سافت تاریخ انتشار Operation Wind Bastion را اعلام نکرده است و باید منتظر اخبار آینده از این بازی بمانیم. نظر شما کابران زومجی چیست؟ تا چه اندازه از دو اپراتور اخیر بازی به نام‌های کلش و مائسترو راضی بوده‌اید؟


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده