// شنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

بازی SNK 40th Anniversary Collection در دسترس بازیکنان نینتندو سوییچ قرار گرفت

کاربران نینتندو سوییچ و علاقه‌مندان به بازی‌های کلاسیک کمپانی SNK، هم‌اکنون می‌توانند بازی SNK 40th Anniversary Collection را تهیه کنند.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی NIS America اعلام کرده است که بازی SNK 40th Anniversary Collection در دسترس کاربران نینتندو سوییچ قرار گرفته است. از این رو کاربران کنسول هیبریدی نینتندو می‌توانند با مراجعه به فروشگاه نینتندو e-Shop این کالکشن خاطره‌انگیز را خریداری کنند.

کالکشن SNK 40th Anniversary شامل ۱۳ بازی کلاسیک است که در بازه زمانی‌های ۱۹۸۰ تا ۱۹۹۰ میلادی عرضه شده‌اند. همچنین مشخص شده است که خریداران پس از آپدیت 1.02 بازی SNK 40th Anniversary Collection به ۹ بازی دیگر هم دسترسی پیدا می‌کنند (این به‌روزرسانی در آینده در دسترس قرار می‌گیرد). در ادامه مشخص شده است که دو بازی Beast Busters و S.A.R هم با یک بسته الحاقی رایگان در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

در مجموع بازیکنان با خرید SNK 40th Anniversary Collection به ۲۴ بازی کلاسیک و رترو-شکل دسترسی پیدا می‌کنند. تمامی بازی‌ها با ساختار و ویژگی‌های نینتندو سوییچ هم‌خوانی دارند و همچنین ویژگی ذخیره‌ی بازی هم به آن‌ها اضافه شده است. در انتها مشخص شده است که بازی‌های پس از عرضه‌ی این کالکشن، در تاریخ ۲۰ آذر ماه (۱۱ دسامبر) در دسترس قرار می‌گیرند.

برای مشاهده‌ی لیست بازی‌ها و توضیحات‌شان می‌توانید به سایت منبع خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده