// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی Smite برای نینتندو سوییچ عرضه می شود

پس از مدت‌ها گمانه‌زنی و شایعه‌پردازی نهایتا نسخه نینتندو سوییچ بازی Smite به صورت رسمی معرفی شد و این نسخه امروز عرضه می‌شود.

بازی Smite یکی از آثار مشهور سبک MOBA است که توسط استودیو Hi-Rez روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر عرضه شده است. از چند روز پیش و به‌واسطه اطلاعاتی که دیتاماینرها منتشر کرده بودند، شایعه عرضه این بازی روی تازه‌ترین کنسول کمپانی Nintendo (نینتندو) یعنی کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) در رسانه‌های فعال در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی مخابره شد. با این حال استودیو های رز و کمپانی نینتندو در این مورد سکوت کردند و این نسخه تایید نشد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، نه تنها نسخه نینتندو سوییچ بازی Smite به صورت رسمی تایید شده است، بلکه از امروز در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

بازی Smite که خبر عرضه آن روی کنسول نینتندو سوییچ از طریق تازه‌ترین گزارش دانلود دیجیتال نینتندو در اروپا تایید شده است، در ابتدای عرضه غیر رایگان است و در قالب دو باندل به فروش می‌رسد. خریداران این باندل‌ها در کنار Smite Founder’s Pack به تعداد ۲۰۰ و ۴۰۰ ارز درون بازی موسوم به Gems دسترسی خواهند داشت. دو باندل بازی Smite براساس میزان Gems به قیمت ۳۰.۲۸ دلار و ۳۳.۶۳ دلار قابل خرید هستند. استودیو های رز پیش از این نیز نسخه نینتندو سوییچ بازی Paladins را به عنوان تنها نسخه غیر رایگان این بازی منتشر کرده بود که پس از مدتی امکان تجربه آن بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای فراهم شد. انتظار می‌رود که چنین رویکردی در قبال بازی Smite نیز دنبال شود و در ماه‌های آینده شاهد رایگان شدن این بازی روی نینتندو سوییچ باشیم.

در بازی Smite که بر‌خلاف بسیاری از بازی‌های سبک MOBA از زاویه دید سوم شخص بهره می‌برد، بازیکنان در قالب تعداد ۹۸ تن از خدایان و موجودات افسانه‌ای ۱۲ فرهنگ‌‌ مختلف به نبرد با دیگر بازیکنان می‌پردازند. این بازی از جهت تنوع بالای شخصیت‌ها و امکان اتخاذ استراتژی‌های متفاوت در میدان نبرد مورد تحسین قرار گرفته است. همچنین این بازی در بین علاقه‌مندان به ورزش‌های الکترونیک جایگاه ویژه‌ای دارد و مسابقات این بازی به نام Smite World Championship از محبوبیت بالایی برخوردار است. کاربران پلتفرم‌های PC، PS4 و Xbox One می‌توانند با مراجعه به صفحه بازی Smite در فروشگاه‌های استیم، پلی استیشن و مایکروسافت اقدام به دریافت رایگان این بازی کنند.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده