نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۲۵ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

نینتندو فعلا امکان اعلام تاریخ انتشار Metroid Prime 4 را ندارد

رجی فیس ام، مدیر شعبه آمریکای نینتندو، اعلام کرده که هنوز امکان اعلام تاریخ انتشار Metroid Prime 4 وجود ندارد ولی روند توسعه این بازی به بهترین شکل پیش می‌رود. 

یکی از بازی‌های مورد‌انتظار کنسول نینتندو سوییچ Metroid Prime 4 است؛ اثری که در نمایشگاه E3 2017 معرفی شد ولی امسال و در E3 2018 غایب بزرگ نینتندو بود و با اینکه خیلی‌ها منتظر شنیدن اخبار جدید یا تاریخ انتشار آن بودند، نینتندو در این مورد اطلاعاتی ارائه نکرد. حال در جدید‌ترین اخبار بازی، رجی فیس ام، مدیر شعبه آمریکای نینتندو اعلام کرده که روند توسعه این نسخه از سری متروید به بهترین شکل پیش می‌رود ولی هنوز امکان اعلام تاریخ انتشار آن وجود ندارد. 

وی در این مورد در مصاحبه‌ای که با Mashable داشت گفت:

ما در نینتندو انتظاراتی از زمان انتشار بازی Metroid Prime 4 داریم ولی هنوز این امکان وجود ندارد که آن را با طرفداران هم به اشتراک بگذاریم. با این حال در کل روند توسعه بازی به‌خوبی پیش می‌رود و مشکلی وجود ندارد. 

فیس ام در ادامه اعلام کرد که نینتندو تمایل دارد تا فاصله زیادی بین معرفی تا انتشار یک بازی نباشد و این زمان نهایتا چیزی در حدود ۶ ماه تا یک سال باشد ولی گاهی هم لازم است زمان بیش‌تری صرف توسعه یک اثر شود:

ما دوست داریم تا بازی‌هایمان با برنامه خاص و مشخصی آماده انتشار شوند ولی خب گاهی هم زمانی که حس کنیم یک بازی هنوز آماده نیست، زمان بیش‌تری برای توسعه آن در نظر می‌گیریم تا مطمئن شویم بازی در نهایت با همان کیفیتی که باید منتشر می‌شود. در مدت زمانی که من در نینتندو حضور داشته‌ام، بازی‌های مختلفی داشتیم که فرایند توسعه آن‌ها طولانی‌تر از حد انتظار اولیه شد ولی خب این انتظار همیشه ارزشش را داشته و باعث بهبود کیفیت نهایی محصول شده است. 

به هر حال هنوز اطلاعات چندانی از بازی متروید پرایم 4 ارائه نشده و حتی مشخص نیست که این بازی دقیقا توسط چه تیمی ساخته می‌شود. با این حال شاید بالاخره در E3 2019 اطلاعات جدید و کاملی از این بازی در دسترس قرار بگیرد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده