// جمعه, ۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۵

واکنش جالب سازندگان Deus Ex‌ به انتشار ویدیوی Black Ops 3

بعد از انتشار ویدیوی داستانی بازی Call of Duty: Black Ops 3، ناخواسته قسمت‌هایی از داستان بازی Deus Ex‌ به یاد انسان می‌افتد. حال توئیتر رسمی Deus Ex در پیامی به توئیتر رسمی Call of Duty تصویری خنده‌دار از یک گربه را ارسال کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

دیروز تریلر لایو- اکشنی از سومین شماره Black Ops منتشر شد و هواداران سری Call of Duty باری دیگر با قسمتی از داستان بازی جدید این سری آشنا شدند. اما این‌بار با دیدن ویدیوی بازی ناخواسته ذهن انسان به سمت بازی Deus Ex می‌رود. این موضوع البته بی مورد نیست،  ویدیو منتشر شده از نظر داستانی شباهت‌هایی چه در زمینه‌ی افزایش بی حد و مرز استفاده از لباس‌های پوشیدنی و تکنولوژی در زندگی انسان‌ها و چه در ادامه که این اتفاق جهان را وارد دورانی تاریک می‌کند، همگی در داستان Deux Ex‌ نیز به چشم می‌خوردند. طبیعتا با وجود این قبیل شباهت‌ها در عناصر Biohacking، عکس‌العمل تیم Deus Ex اجتناب ناپذیر بود.

اولین واکنش نسبت به این ویدیو از طریق توئتیی خنده دار به وسیله‌ی توئیتر رسمی Deus Ex منتشر شد. در ادامه جاناتان ژاک-بلِتیت کارگردان هنری بازی Deus Ex: Mankind Divided پا را فراتر گذاشت و با کلمات حرف‌هایی را به میان آورد.

Deus Ex Responds to New Call of Duty Trailer With Funny Cat Pictureجاناتان ژاک-بلِتیت در اولین تویئت خود گفت:

هی تری‌آرچ، به پارتی آدام جنسن خوش آمدید! نوشیدنی بار همین پشت است!

او در توئیتی دیگر گفت:

دوستان ما به همه دروغ گفتیم، Deus Ex: Mankind Divided در حقیقت در جبهه‌ی شرقی جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. فقط کمی الهام گرفتیم.

اگر هنوز این ویدیو را ندیده‌اید، می‌توانید به خبر انتشار ویدیوی جدید Call of Duty: Black Ops 3 که ساعاتی قبل در زومجی منتشر شد، مراجعه کنید. ظاهرا استودیو تری‌آرچ بیش از حد از بازی آیداس مونترال الهام گرفته است.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده