نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۱

جدول فروش هفتگی انگلستان: دومین صدرنشینی متوالی Red Dead Redemption 2

در هفته منتهی به ۱۲ آبان، بازی Red Dead Redemption 2 توانست دومین صدرنشینی متوالی خودش را در جدول فروش هفتگی انگلستان جشن بگیرد. 

طبق گزارش چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها در انگلستان را بر عهده دارد، بازی Red Dead Redemption 2 این هفته هم درست مثل هفته گذشته در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار گرفت. ساخته راک‌استار گیمز که هفته پیش رکورد‌های جالبی را هم ثبت کرده بود، احتمالا برای مدتی در صدر جدول خواهد ماند و باید منتظر ماند و دید که آیا انتشار بازی‌هایی چون Fallout 76 در هفته‌های آینده می‌تواند تاثیری روی صدرنشینی این بازی داشته باشد یا خیر. 

اما جدا از نسخه جدید رد دد، این هفته در مجموع شاهد هفته آرامی هستیم و بسیاری از بازی‌ها صرفا رتبه قبلی خودشان در جدول را حفظ کرده‌اند. برای مثال رتبه‌های دوم تا چهارم درست مثل هفته پیش به‌ترتیب در اختیار بازی‌های Call of Duty: Black Ops 4، فیفا 19 و Forza Horizon 4 هستند و رتبه‌های پنجم و ششم هم صرفا جایگاه خود را با یکدیگر عوض کرده‌اند؛ به این صورت که بازی Spider-Man با یک پله صعود از رتبه شِشُم به رتبه پنجم رسیده است و Assassin's Creed Odyssey هم در فرایندی برعکس از رتبه پنجم با یک پله سقوط به رتبه شِشُم رسیده است. 

Football Manager 2019 بازی

با این حال در هفته‌ای که گذشت شاهد تغییراتی هم در جدول بودیم؛ بر این اساس بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy که هفته پیش در رتبه دهم قرار داشت، این هفته صعود نسبتا خوبی را تجربه کرد و با سه پله صعود به جایگاه هفتم رسید. از طرف دیگر این هفته شاهد انتشار دو بازی جدید هم بودیم که با وجود قرار نگرفتن در رتبه‌های بالاتر جدول، کارشان را در جایگاه‌های هشتم و نهم آغاز کرده‌اند. به طور دقیق‌تر، بازی LEGO Harry Potter Collection، محصول کمپانی برادران وارنر، در هفته اول انتشارش در رتبه هشتم قرار گرفت و Football Manager 2019، جدید‌ترین نسخه از شبیه‌ساز مربیگری فوتبال کمپانی سگا هم در رتبه نهم جدول کارش را آغاز کرد. 

در نهایت در رتبه دهم شاهد بازی Mario Kart 8 Deluxe بودیم که با دو پله صعود از رتبه دوازدهم به این جایگاه رسیده و دوباره وارد جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته شده است. از نکات قابل‌ذکر جدول این هفته می‌توان به خروج بازی‌هایی چون LEGO DC Super-Villains ،Super Mario Party و Shadow of the Tomb Raider از جمع ۱۰ بازی پرفروش هفته اشاره کرد که انتشار بازی‌های جدید و همچنین صعود دوباره ماریو کارت 8 دیلاکس به جدول باعث بروز این اتفاق شده است. 

در ادامه می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۱۲ آبان (۳ نوامبر) مشاهده کنید:

رتبه فعلی

رتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Red Dead Redemption 2

حفظ رتبه هفته پیش و دومین صدرنشینی متوالی
۲۲

Call of Duty: Black Ops 4

حفظ رتبه هفته پیش
۳۳

FIFA 19

حفظ رتبه هفته پیش
۴۴

Forza Horizon 4

حفظ رتبه هفته پیش
۵۶

Spider-Man

-
۶۵

Assassin's Creed Odyssey

-
۷۱۰

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

-
۸-

Lego Harry Potter Collection

هفته اول انتشار
۹-

Football Manager 2019

هفته اول انتشار
۱۰۱۲

Mario Kart 8 Deluxe

بازگشت دوباره به جمع ۱۰ بازی پرفروش

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع چارت ترک
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده