// دوشنبه, ۱۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

جزئیات بیشتری از حالت چند نفره Dragon Quest Builders 2 در دسترس قرار گرفت

کمپانی اسکوئر انیکس جزئیات بیشتری از حالت چندنفره بازی Dragon Quest Builders 2 در دسترس کاربران قرار داد.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس سازنده و ناشر بازی Dragon Quest Builders 2 در سایت رسمی این مجموعه اطلاعات بیشتری را از حالت چندنفره بازی Dragon Quest Builders 2 در دسترس قرار داد. بازیکنان زمانی می‌توانند از حالت چندنفره‌ی بازی استفاده کنند که به نقطه‌ی مورد نظر در خط داستانی رسیده باشند. این حالت تا سقف چهار بازیکن را پشتیبانی می‌کند. همچنین در ادامه گفته شده است که حالت چندنفره Dragon Quest Builders 2 روی پلی استیشن 4 تنها به‌صورت آنلاین در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. این در حالی است که کاربران نینتندو سوییچ می‌توانند این حالت را به‌صورت آنلاین و محلی (لوکال) تجربه کنند. البته برای تجربه‌ی بازی در حالت لوکال، باید سه نفر دیگر هم نینتندو سوییچ جداگانه‌ای داشته باشند و بازی را خریداری کرده باشند.

از دیگر ویژگی‌های آنلاین بازی Dragon Quest Builders 2 می‌توان به استفاده از وسایل نقلیه اشاره کرد. بازیکنان به‌صورت هم‌زمان می‌توانند از یک وسیله نقلیه استفاده کنند. از این رو با گشت و گذار در جهان بازی و پیدا کردن وسایل نقلیه، می‌توانید سریع‌تر از گذشته به‌مقصدتان برسید. در ابتدای بازی بازیکنان می‌توانند شخصیت خود را بسازند و جنسیت آن را هم مشخص کنند. این در حالی است که در جریان حالت چند نفره هم می‌توانید این کار را انجام بدهید و تغییرات مد نظرتان را روی شخصیتی که ساخته‌اید، اعمال کنید.

بازی Dragon Quest Builders 2 در تاریخ ۲۹ آذر ماه (۲۰ دسامبر) برای PS4 و Nintendo Switch در ژاپن عرضه می‌شود. کمپانی Square Enix هنوز تاریخ عرضه‌ی این بازی را برای کاربران غربی اعلام نکرده است.

Dragon Quest Builders 2

Dragon Quest Builders 2

Dragon Quest Builders 2

Dragon Quest Builders 2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده