// شنبه, ۲۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

حالت جدید بخش آنلاین بازی Hitman 2 معرفی شد

استودیو IO Interactive با انتشار یک تریلر حالت رقابتی و خلاقانه‌ای با نام Ghost را برای بخش چند نفره Hitman 2 معرفی کرد.

یک ماه تا عرضه بازی Hitman 2 فاصله داریم. اثری که باز هم قرار است مامور 47 را در ماجراجویی جدیدش به تصویر بکشد و برخلاف نسخه قبلی اپیزودیک نخواهد بود. در این نسخه از بازی، همه چیز حول یک مسابقه بزرگ رانندگی می‌گذرد و هدف ما نیز از بین بردن یکی از شرکت‌کنندگان این رقابت‌ها خواهد بود. البته که در کنار این، بازی مراحل فرعی و اهداف مختلفی را هم در جهانش برای شما مشخص می‌کند. جدیدترین تریلر هیتمن 2 هم یکی از حالت‌های جدید بازی را نمایش می‌دهد که در نوع خود می‌تواند به تجربه‌ای جدید و جالب تبدیل شود.

حالت بازی Ghost که جزوی از بخش آنلاین بازی محسوب می‌شود، دو بازیکن را به طور همزمان به بازی می‌فرستد و هدفی را برای کشتن مشخص می‌کند. هر بازیکنی که بتواند زودتر فرد مورد نظر را از پا دربیاورد، امتیاز مرحله را دریافت خواهد کرد. پس از کشته شدن هر هدف، فرد دیگری به عنوان هدف جدید مشخص می‌شود و هر بازیکنی که زودتر بتواند پنج نفر را بی‌سروصدا شکار کند، برنده بازی خواهد بود. نکته جالب این است که شما نمی‌توانید به راحتی به سمت شخص موردنظر دویده و با یک گلوله او را از پا دربیاورید، بلکه باید تمام کارهای خود را بدون اینکه تحت تعقیب قرار بگیرید یا دستگیر شوید، به پایان برسانید.

دانلود از آپارات

بازی Hitman 2 در تاریخ ۲۲ آبان برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده