// پنجشنبه, ۱۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۹

تعداد بازیکنان Forza Horizon 4 از مرز دو میلیون نفر عبور کرد

کمپانی مایکروسافت و استودیو پلی‌گراند گیمز اعلام کرده‌اند تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 4، از مرز دو میلیون نفر عبور کرده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، استودیو پلی گراند گیمز (Playground Games) و کمپانی مایکروسافت، به ترتیب سازنده و ناشر بازی Forza Horizon 4، اعلام کرده‌اند که تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 4 از مرز دو میلیون نفر عبور کرده است.

این خبر در حالی است که تنها یک هفته از عرضه‌ی بازی Forza Horizon 4 روی ایکس باکس وان و کامپیوتر می‌گذرد. تا حدی می‌توان این دستاورد را مدیون سرویس ایکس باکس گیم پس بود؛ زیرا بازی Forza Horizon 4 در همان روز عرضه در دسترس کاربران این سرویس قرار گرفت. جدا از مشخص شدن تعداد بازیکنان بازی Forza Horizon 4، آمار دیگری از این بازی هم در دسترس قرار گرفته است.

در جریان آمار منتشر شده، مشخص شده است که بازیکنان تا پایان ۱۷ مهر ماه (۹ اکتبر) گیم‌پلی بازی Forza Horizon 4 را ۴.۶ میلیون ساعت از طریق میکسر، یوتیوب، فیسبوک و توییچ تماشا کرده‌اند. همچنین مشخص شده است که بازیکنان تا به حال بیش از ۸۲۲.۷ میلیون مایل آنلاین بوده‌اند. در کنار موارد ذکر شده، می‌توان به تعداد جاده‌های شناسایی شده در بازی Forza Horizon 4 هم اشاره کرد. تا به حال بازیکنان ۳۷۷.۷ میلیون جاده توسط تمامی بازیکنان (مجموعه جاده‌های شناسایی شده) شناسایی شده است. همچنین تعداد ماشین‌های دریافتی بازیکنان به رقم ۷۴.۴ میلیون اتومبیل رسیده است.

نظر شما کاربران زومجی در مورد بازی Forza Horizon 4 چیست؟ تا چه اندازه با این بازی ارتباط برقرار کرده‌اید؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده