نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تصاویر و جزییات جدیدی از بهبود‌های نسخه ریمستر بازی Asterix & Obelix XXL2 منتشر شد

کمپانی Microïds اطلاعات جدیدی را از بهبودهایی نسخه ریمستر بازی Asterix & Obelix XXL2 منتشر کرد و تصاویر جدیدی را از این بازی به اشتراک گذاشت.

در تیر ماه سال جاری کمپانی Microïds و استودیو اوسام در کنار معرفی بازی Asterix & Obelix XXL 3 از برنامه‌هایشان برای بازسازی بازی اکشن ماجراجویی Asterix & Obelix XXL 2: Mission: Las Vegum که در سال ۲۰۰۶ در دسترس کاربران کامپیوتر و پلی استیشن 2 قرار گرفت، پرده برداشتند. با اینکه اطلاعات کمی از نسخه سوم بازی که بر اساس کمیک بوکی فرانسوی ساخته می‌شود، در دست است، اما در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تصاویر و اطلاعات جدیدی از بهبودهای نسخه ریمستر بازی Asterix & Obelix XXL 2 منتشر شده است.

نسخه بازسازی Asterix & Obelix XXL 2 نه تنها در تاریخ ۸ آذر ماه (۲۹ نوامبر) در دسترس کاربران اروپایی قرار می‌گیرد، بلکه در این تاریخ شاهد انتشار آن برای کاربران امریکای شمالی نیز خواهیم بود. این بازی در تاریخ یادشده به صورت دیجیتالی برای پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر منتشر می‌شود و در آینده شاهد انتشار نسخه فیزیکی آن نیز خواهیم بود. از میان تغییرات به‌خصوص بازی نیز می‌توان به بهبود گرافیک، بهبود گیم‌پلی، آیتم‌های جمع‌کردنی جدید و چالش‌های تازه اشاره کرد.

مدل‌ تمام کاراکترها و دشمنان در نسخه ریمستر بازی Asterix & Obelix XXL2 دستخوش تغییر شده است و محیط‌های بازی چه از نظر بافت‌ها و چه از نظر روشنایی بهبود داشته است. این بازی در حال حاضر دارای گزینه انتخاب درجه سختی، دو مهارت جدید مبارزه با نام‌های Cosmic Strike و Pantry و البته سیستم فروشگاه بازطراحی شده‌ که امکان ارتقاء کاراکترها از طریق درخت مهارت را برای بازیکنان فراهم می‌کند، است. یکی از این ارتقاها به کاربران اجازه می‌دهد تا میزان سلامت خود را افزایش دهند که این مورد در نسخه اصلی بازی امکان‌پذیر نبود.

نسخه بازسازی Asterix & Obelix XXL 2 همچنین دارای بخش کاملا جدید چالش‌ها (Challenges) است. این بخش شامل ۱۲ ماموریت اضافی مبتنی بر مبارزه است که بازیکنان در آن باید به منظور دستیابی به رتبه طلایی با سیل عظیمی از سربازان رومی مبارزه کنند. کارت پستال‌ها و تندیس‌های جدیدی نیز به آیتم‌های جمع‌کردنی بازی اضافه شده است و قابلیت جابه‌جایی سریع (Fast Travel) نیز در بازی گنجانده شده است.

نسخه ریمستر بازی Asterix & Obelix XXL2 در تاریخ ۸ آذر ماه برای PS4 ،PC ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود و بازی Asterix & Obelix XXL 3 نیز در اواخر سال ۲۰۱۹ در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد. تصاویر جدیدی از بازسازی Asterix & Obelix XXL2 منتشر شده است که گیم‌پلی آن را به نمایش در می‌آورد. شما می‌توانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

Asterix & Obelix XXL2


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده