// جمعه, ۱۳ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

نسخه نینتندو سوییچ بازی The Room معرفی شد

استودیو Fireproof Games و کمپانی Team17 با انتشار تریلری نسخه نینتندو سوییچ بازی The Room را معرفی و تاریخ عرضه آن را اعلام کردند.

در سال ۲۰۱۲ استودیو Fireproof Games (فایرپروف گیمز) یکی از برترین و موفق‌ترین بازی‌های موبایل تاریخ را روی دستگاه‌های مبتنی بر اندروید و iOS عرضه کرد و توانست خود را در بین مشهورترین فعالان حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی قرار دهد. این بازی که تحت عنوان بازی The Room شناخته می‌شود بیش از ۶.۵ میلیون نسخه فروش داشته است و جوایز مختلفی از برترین بازی بریتانیا و بهترین بازی موبایل را به ترتیب از جوایز بفتا و منتخب بازی‌سازان دریافت کرده است. بازی The Room تنها به پلتفرم موبایل محدود نشده است و در سال ۲۰۱۴ روی پی سی هم عرضه شد. اما به‌زودی گستره مخاطبین این بازی افزایش خواهد یافت، زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو فایرپروف گیمز با همکاری کمپانی Team17 بازی مذکور را روی کنسول Nintendo Switch (نینتندو سوییچ) منتشر خواهد کرد.

در این بازی پازل معما‌های متنوع، منحصر‌به‌فرد و خلاقانه‌ای در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد که بسیاری از آن‌ها جزو بهترین‌های تاریخ این ژانر محسوب می‌شوند. در این بین جلوه‌های بصری زیبا و چشم‌نواز بازی The Room را نباید از یاد برد. داستان این بازی از جایی شروع می‌شود که گاو صندوقی عجیب و غریب به همراه یادداشتی از یک دوست دریافت می‌کنید که در آن اشاره شده است که شی باستانی در گاو صندوق پنهان شده است و برای به دست آوردن باید گاو صندوق را باز کنید. سازندگان برای اجرای بازی The Room روی جدیدترین کنسول کمپانی Nintendo (نینتندو)، این بازی را باز‌سازی و ریمستر کرده‌اند. برای تجربه این بازی می‌توانید علاوه بر صفحه لمسی نینتندو سوییچ، از کنترلر‌های جوی کان بهره ببرید. تریلر معرفی و تصاویر نسخه نینتندو سوییچ بازی The Room را در زیر مشاهده می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی The Room در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) در دسترس کاربران پلتفرم نینتندو سوییچ قرار می‌گیرد و علاقه‌مندان می‌توانند با پرداخت مبلغ ۹.۹۹ دلار/۶.۹۹ پوند/۸.۹۹ یورو این بازی را خریداری کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده