// چهار شنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۱۶

توسعه حالت آنلاین بازی Stardew Valley روی سوییچ در حال اتمام است

اریک بارون، سازنده بازی کشاورزی Stardew Valley، اعلام کرد که بخش چند نفره نسخه نینتندو سوییچ مراحل آخر خود را پشت سر می‌گذارد.

اگر از علاقه‌مندان بازی Stardew Valley هستید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. سازنده این بازی یعنی اریک بارون که به ConcernedApe معروف است اعلام کرد که بخش چند نفره Stardew Valley برای نینتندو سوییچ آخرین مراحل توسعه خود را پشت سر می‌گذارد. وی با انتشار توییتی طرفداران را از روند توسعه بخش آنلاین باخبر کرد و اعلام کرد که به‌زودی اطلاعات بیشتری از آن منتشر خواهد شد.

در ادامه می‌توانید متن توییت وی را در رابطه با روند توسعه بخش آنلاین بازی Stardew Valley مشاهده کنید:

روند توسعه بخش آنلاین بازی Stardew Valley روی سوییچ در حال گذراندن فاز QA است. در صورت باخبر شدن از اطلاعات جدید آن را بلافاصله با طرفداران در میان خواهم گذاشت.

مرحله آخر توسعه بخش آنلاین که فاز QA نام دارد در واقع مرحله‌ای است که کیفیت محصول سنجیده می‌شود. در این فاز، سازندگان محصول را آزمایش و خطاهای آن را شناسایی و برطرف می‌کنند. گفتنی است که اگر این گام با موفقیت پیش برود باز هم احتمال دارد که در آینده‌ای نزدیک بخش آنلاین در دسترس نگیرد. به طور کلی گویا کمپانی نینتندو مدت زمان زیادی را صرف این مرحله می‌کند. پیش‌تر نینتندو برای مرحله QA بازی Golf Story هفته‌ها آن را زیر آزمایش قرار داد.

در مورد راه‌یابی بخش آنلاین بازی Stardew Valley روی کنسول‌ها باید بدانید که بارون ماه گذشته اعلام کرد که هنوز تاریخ انتشار دقیقی برای آن مشخص نشده است. وی در تاریخ ۴ سپتامبر (۱۳ شهریور) در توییتر خود نوشت که «راستش را بخواهید هنوز تاریخ انتشار بخش آنلاین را نمی‌توانم مشخص کنم. علاقه‌ای ندارم که از سوی طرفداران به عنوان آدم بدقولی شناخته شوم. تنها می‌توانم این اطمینان را به شما بدهم که حالت یاد شده در حال توسعه قرار دارد.»

تابستان گذشته کاربران ویندوز، مک و لینوکس آپدیت حالت آنلاین بازی Stardew Valley را دریافت کردند. انتظار می‌رود حالت یاد شده به‌زودی برای کنسول‌های ایکس ‌باکس وان و پلی استیشن 4 نیز پورت شود.

خبر‌های زیادی تا به امروز از بازی Stardew Valley منتشر شده است. برای اطلاع از آنها می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی نگاهی بیندازید و در انتهای مطلب نیز نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده