// سه شنبه, ۱۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

یوبیسافت به دنبال بازگرداندن بخش چند نفره به مجموعه Assassin's Creed است

سرج هاسکوئت در مصاحبه‌ی خود با سایت گیم‌اینفورمر در مورد بخش چندنفره مجموعه Assassin's Creed سخن گفته است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، سرج هاسکوئت، رئیس بخش خلاقیت کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، با سایت گیم اینفورمر مصاحبه‌ای را انجام داده است. در این مصاحبه سرج هاسکوئت در مورد آینده‌ی مجموعه Assassin's Creed، ساخت بازی جدید، واقعیت مجازی و سایر موارد صحبت کرده‌اند. زمانی که گیم‌ اینفورمر از هاسکوئت در مورد تکنولوژی و مواردی که جهت تکامل نیاز دارند پرسید، وی در مورد بخش چندنفره در بازی‌ها سخن گفت. سرج هاسکوئت در این باره می‌گوید:

ما تکنولوژی‌های مختلفی را در بخش‌های مختلف داریم؛ اما نسخه‌های اخیر Assassin's Creed فاقد بخش چندنفره هستند. این بخش مورد مهمی برای کاربرانی که به تعامل اجتماعی اهمیت می‌دهند، به حساب می‌آید. از این رو ما به این مورد می‌اندیشیم. همچنین زمانی که بخواهید تغییراتی را روی بازی‌ها اعمال کنید، بازیکن باید حجمی نزدیک به ۲۰ گیگابایت را دانلود کند.

از زمان عرضه‌ی بازی Assassin's Creed: Syndicate در سال ۲۰۱۵، کمپانی یوبیسافت بخش چندنفره را از این مجموعه حذف کرد. بخش چندنفره برای اولین بار در بازی Assassin's Creed: Brotherhood در دسترس کاربران قرار گرفت که در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شده بود. در ادامه به این مورد اشاره شده است که موتور گرافیکی کمپانی یوبیسافت، توانایی پشتیبانی از ۱۰۰ بازیکن در محیط را دارد.

تغییرات زیادی هستند که می‌توان آن‌ها را در نظر گرفت؛ برای مثال تکنولوژی ما پشتیبانی از ۱۰۰ بازیکن را دارد ولی به چه قیمتی؟ اگر جمعیت و شهروندان را از بازی Assassin's Creed حذف کنیم، ساخت یک بخش چندنفره برای ما ساده‌تر می‌شود. در این میان موارد پایه‌ای وجود دارند. اگر یک پروژه به ۱۰۰ بازیکن نیاز داشته باشد، می‌توانیم آن را انجام دهیم؛ اما باید بسنجیم که چه موارد ارزشمندی را می‌توانیم به بازی اضافه کنیم.

جدیدترین نسخه از بازی Assassin's Creed، به‌زودی عرضه می‌شود و زومجی در توضیحات بررسی خود از بازی Assassin's Creed: Odyssey نوشته است:

یوبی‌ سافت کبک، توانسته با الهام از ویژگی‌های مثبت اساسینز کرید اوریجینز و اضافه کردن ویژگی انتخاب دیالوگ و تغییرات مثبت در گیم‌پلی بازی، اوریجینزی کامل‌تر،‌ بهتر و کم‌باگ‌تر را منتشر کند. اودیسی چه در بخش داستانی با پایان‌های مختلف، موجودات اساطیری و انواع و اقسام دشمنان شما را غافلگیر می‌کند و هرچند دوربین اعصاب خردکن و باگ‌های گاه‌ و بی‌گاه دارد، اما بی‌شک یکی از بهترین‌های اساسینز کریدهایی محسوب می‌شود که تا کنون منتشر شده است.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده